De ce Ana Morodan nu mai colaborează cu PRO TV la Masked Singer. S-a aflat adevărul

De ce Ana Morodan nu mai colaborează cu PRO TV la Masked Singer. S-a aflat adevărul
Motivul pentru care Ana Morodan a plecat de la Pro TV

Ana Morodan nu mai colaborează cu Pro TV. Fanii se întreabă de ce se întâmplă acest lucru și ce a făcut-o pe vedetă să nu mai fie parte dintr-un proiect renumit. Iată că s-a aflat adevărul în cele din urmă. Ce s-a întâmplat?

Motivul pentru care Ana Morodan nu mai este parte din Masked Singer

Ana Morodan nu a mai fost parte a celebrului proiect Masked Singer în sezonul al doilea. Aceasta a fost înlocuită de Mihaela Rădulescu, iar Inna de Alex Bogdan. Se pare că cea supranumită Contesa digitală nu mai are contract cu Pro Tv, lucru pe care l-a explicat pentru fanii ei de curând.

Mulți se întrebau ce se întâmplă cu ea și de ce cele două vedete nu au mai fost cooptate pentru al doilea sezon. Morodan a susținut că participarea ei în show-ul de demascări nu a fost o afacere tocmai bună pentru ea, ulterior a menționat că nu a mai avut timp pentru proiectele personale.

„Nu aș mai fi vrut să particip la Masked Singer. Nu era o afacere bună. Aș fi amânat prea mult lansarea unui nou e-commerce fiind ocupată cu filmările. Deci, nu”, a fost răspunsul dat de aceasta unui urmăritor curios.

„Completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă”

În anul 2019 Ana a fost întrebată într-un interviu cât câștigă în medie într-o lună. Vedeta a susținut că aproximativ 17.000 de euro pe lună. Aceasta a fost extrem de transparentă și a subliniat și cum a ajuns la astfel de sume.

„În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală.  În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală.

Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: qua­lity content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei.

Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță. Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a declarat Ana Morodan pentru revistabiz.ro.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI