De ce a primit amendă o femeie care a mers într-un magazin Lidl. A avut un șoc când a ajuns în parcare
S-a aflat de ce a primit amendă o femeie care a mers într-un magazin Lidl. A avut un șoc când a ajuns în parcare. Ce a pățit femeia, care a povestit totul pe rețeaua socială, vedeți în articolul de mai jos.
O clientă Lidl a fost amendată în curtea magazinului. Cu ce a greșit femeia
O clientă Lidl este supărată foc după ce a fost amendată în curtea retailerului unde a mers să-și facă cumpărăturile.
Heike Schmid trebuie să plătească 60 de euro pentru că ar fi parcat greșit în curtea magazinului Lidl din Sigmaringen (Baden-Württemberg), Germania.
Femeia se consideră nevinovată
Femeia consideră că amenda este foarte mare, mai ales că ea susține că nu are nicio vină. Femeia spune că senzorii din curtea Lidl nu i-ar fi detectat așa cum este normal mașina.
Astfel, o amendă de 30 de euro ar fi fost dată pentru că femeia ar fi depășit timpul de staționare gratuită de 90 de minute din incinta magazinului. Femeia susține că nu a stat la Lidl decât 30 de minute și este șocată că ar mai fi primit încă 30 de euro amendă.
Clienta ar fi parcat și pe două locuri de parcare
O reprezentantă a magazinulul Lidl a spus că amenda se ridică la 60 de euro pentru că femeia ar fi parcat și pe două locuri de parcare.
„Dacă sunt ocupate două locuri de parcare, alți clienți au un loc de parcare mai puțin disponibil. Amenda aplicată este în conformitate cu legea”, a spus purtătoarea de cuvânt a magazinului Lidl, potrivit focus.de.
Cine a dat amenda
Magazinul Lidl unde femeia a fost amendată are parcarea monitorizată cu tehnologie de senzori de la compania Park & Control.
Astfel, dacă timpul de parcare este depășit de către clienți, angajații firmei care monitorizează parcarea primesc un semnal și impun o penalizare. Femeia, cum nu a parcat corect, a trebuit să fie sancționată.
265 de magazine Lidl din România, controlate de ANPC
Pe de altă parte, în luna august a acestui, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a controlat nu mai puțin de 265 de magazine Lidl din toată România, pentru a verifica modul în care este respectată legislația în vigoare.
„Nu știu suficientă germană pentru a traduce ce spuneam și în trecut: NU SUNTEM PELICANII EUROPEI! Consumatorul român, cel care vă asigură veniturile, TREBUIE RESPECTAT! Renovați, curățați, aduceți produse de calitate, nu mai căutați variante să ne determinați să o luăm mai ușor!
Ce amendă a luat Lidl România
Dacă la voi acasă este ordine și curățenie, considerați și această țară și pe cetățenii ei, ca parte din Europa! Merităm să fim tratați onorabil! Ce părere aveți?”, scria Horia Constantinescu, președintele ANPC după controalele efectuate.
Nu în ultimul rând, îm urma neregulilor descoperite, în toate magazinele Lidl controlate, ANPC a aplicat amenzi de 3,5 milioane de lei.