Dacia cucerește Marea Britanie. De ce au ajuns englezii să o prefere în locul altor mașini

de: Ciprian Ioana
06 07. 2019

Dacia e unul dintre brandurile de succes ale României și demonstrează acest lucru an de an. Mașina românească a reușit să se impună pe piața europeană, iar străinii o preferă în special pentru raportul calitate-preț.

Printre cele mai de succes modele produse în uzina de la Mioveni se numără Dacia Duster. E considerată una dintre cele mai bune mașini pentru că vine echipată cu cele mai noi tehnologii, dar și prețul e accesibil.

Dacia a reușit să se impună cu acest SUV, mai ales că a înțeles direcția în care se îndreaptă industria auto. Va fi o chestiune de timp până când Dacia va vira și spre mașinile electrice. Până atunci, însă, se descurcă foarte bine.

Mai ales pe piața europeană.

Dacia cucerește Marea Britanie

În Marea Britanie, autoritățile au publicat cifrele privind vânzările de maşini noi. Acestea arată că înmatriculările noi au scăzut cu aproape 5% în iunie, a patra lună de declin consecutiv, însă brandul românesc Dacia a vândut cu aproape 50% mai multe vehicule comparativ cu perioada similară din 2018, transmite Reuters.

În primele șase luni ale anului, Dacia a vândt pe piaţa britanică, a doua mare piaţă din Uniunea Europeană, aproape 19.000 de autovehicule.

Potrivit Asociaţiei Producătorilor şi Comercianţilor de Automobile din Regatul Unit, în topul vânzărilor de luna trecută mai figurează maşini produse de Ford, Opel şi Volkswagen.

Dacia reușește să se impună pe piața europeană. Modelele produse inclusiv la Mioveni sunt preferate de majoritatea europenilor, iar asta se vede în vânzările din fiecare an. 

Dacia a realizat în 2018 cea mai bună performanţă comercială din istorie. Vânzările la nivel global au depăşit 700.000 de maşini, în Europa au crescut peste 500.000 de unităţi, iar în România au urcat cu 26,2%, faţă de 2017, până la 54.593 de maşini. Cota de piaţa în ţara noastră a depăşit 30%, ceea ce reprezintă recordul. Toate modelele gamei au înregistrat vânzări în creștere.