Cum trebuie mâncat șnițelul dacă ești la dietă. Sfatul vital al Mihaelei Bilic

Cum trebuie mâncat șnițelul dacă ești la dietă. Sfatul vital al Mihaelei Bilic
Cum trebuie mancat snitelul daca esti la dieta. Sfatul vital al Mihaelei Bilic

Atunci când ești la dietă, te gândești cum să scapi de kilogramele în plus, adoptând un regim alimentar slab în calorii. Nutriționistul Mihaela Bilic te învață cum trebuie să mănânci șnițelul și alte alimente sățioase, dacă vrei să scazi în greutate.

Cum se mănâncă șnițelul la dietă

Atunci când vrei să te apuci de un regim alimentar, ești nevoit să renunți la anumite preparate culinare bogate în calorii. Iată care sunt sfaturile oferite de nutriționistul Mihaela Bilic.

„Ce facem cu șnițelul când suntem la dietă? Îl mâncăm fără “cămășuță”. Tuturor ne plac șnițelul și pane-urile… cu cât mai crocante, cu atât mai bine! Dar puțini știu că uleiul de prăjit nu poate intra în carne/pește.

Cine absoarbe uleiul ca un burete? Carbohidrații, adică cartofii, făina și/sau pesmetul folosiți la învelișul delicios de la șnițel/produse pane.

Avantajul este că, îndepărtând crusta crocantă, orice șnițel devine o banală bucată de carne, bogată în proteine și săracă în grăsimi/carbohidrați.

Prin prăjire carnea și peștele mai degrabă pierd din grăsimea pe care o conțin, iar uleiul nu se poate infiltra printre fibrele de proteine.

Este suficient să adăugăm făină, pesmet sau mălai în compoziție și conținutul caloric crește spectaculos. Vreți ca șnițelul sau pane-urile să nu vă afecteze silueta? Atunci „dezbrăcați-le” de cămășuța rumenă și delicioasă!”, a scris Mihaela Bilic pe Instagram.

Cum reacționează românii la cumpărături, în perioada sărbătorilor

„După 30 de ani de la Revoluție trăim cu aceeași frică: dacă nu avem suficientă mâncare? După un sfert de secol de supermarket-uri cu rafturi pline, avem același principiu după care ne ghidăm: mai bine să prisosească, decât să nu ajungă.

Cumpărăm mai mult decât avem nevoie, facem din alimentație o problemă, ne complicăm si exagerăm dpdv culinar, ca si cum toată existența noastra atârnă de o farfurie cu mâncare. Si întotdeauna e în plus, nu în minus!

Perioada următoare va fi doar despre mâncare: ce cumpărături facem, câți oaspeți avem la masă, care este meniul? Facem liste peste liste, umplem frigiderul și cămara ca să fim siguri că e suficient, că toată lumea va mânca pe săturate.

Cum calculăm porția corectă, de unde știm care e apetitul musafirilor, ce ne facem dacă rămâne masa goală?! Din postura de gazdă ai o frică, nu poți socoti doar 3 sarmale și o bucățică de carne de persoană, ce te faci dacă omul mai vrea o porție?”, a scris Mihaela Bilic pe Facebook.