Cum și-a bătut joc WizzAir de românii din Barcelona. Ce s-a întâmplat pe aeroport, înainte de îmbarcare
WizzAir a făcut un gest incredibil la adresa unor români din Barcelona. Ce s-a întâmplat chiar înainte de îmbarcare? Cei care urmau să plece au rămas în aeroport fără nicio explicație suplimentară. Cum au reacționat reprezentanții companiei?
Situație controversată în aeroport. Ce le-a făcut WizzAir unor români?
Zeci de români au rămas pe aeroportul din Barcelona după ce WizzAir a refuzat să îi îmbarce. Aproximativ 40 de români care aveau bilete pentru ruta Barcelona-București în cursul serii de vineri nu s-au putut îmbarca în cursa operată de WizzAir.
Compania ar fi vândut mai multe bilete decât locurile disponibile, arată Europa Liberă. Reprezentanții au susținut în urmă că WizzAir se obișnuiește cu contextul dinamic ce este în continuă schimbare și care variază de la restricțiile volatile la vârfuri în ceea ce privește cererea pe rutele de vară.
Schimburile operaționale de ultim moment apar deseori în cadru pentru a se menține oprațiunile de zbor. De asemenea, reprezentanții și-au cerut scuze pasagerilor pentru refuzul primit și regretă incidentul.
Toți pasagerii care au avut de suferit primesc rambursare integrală sau rezervare la următorul zbor, cazare la hotel sau sunt despăgubiți în conformitate cu legislația privind drepturile pasagerilor.
Răspunsul WizzAir
„Echipa Wizz Air este conştientă de importanţa mobilităţii în această perioadă, în special după lunga perioadă de restricţii din multe ţări şi face toate eforturile posibile pentru a efectua toate zborurile şi pentru a transporta toţi pasagerii în siguranţă către destinaţiile lor preferate.
Wizz Air continuă să lucreze pentru a reduce la minimum aceste situaţii de refuz la îmbarcare şi îşi cere scuze sincer tuturor pasagerilor afectaţi pentru orice inconvenient cauzat.
În cazul puţin probabil în care singurul avion disponibil pentru schimb este unul care poate găzdui un număr mai mic de pasageri, unor pasageri li se poate refuza îmbarcarea, lucru pe care Wizz Air îl regretă sincer. ”
Reprezentanți companie WizzAir (Sursa: replică pentru adevărul.ro)
Detalii
Românii aveau bilete pentru cursa de la orele 20:40 spre București, dar compania le-a refuzat accesul în aeronavă: „Le-am predat şi mi-au anulat check-in-ul făcut online”, a declarat Petru Slupa, un pasager, pentru sursa ciatată. Niciun reprezentant al companiei nu a venit pe aeroportul spaniol la acel moment pentru a le oferi explicații sau detalii suplimentare celor afectați.
„Ne-au refuzat îmbarcarea, nouă şi altor aproximativ 40 de oameni pe motiv că nu sunt suficiente locuri în avion. Nu se cunosc motivele, niciun reprezentant de la Wizz nu a fost prezent. O bătaie de joc”, a mai detaliat acesta pentru Europa Liberă.