Cum îți dai seama că un avocado este copt. Toți românii evită să facă asta, deși doar așa știi sigur că iei ce trebuie

Cum îți dai seama că un avocado este copt. Toți românii evită să facă asta, deși doar așa știi sigur că iei ce trebuie
Cum verifici daca avocado este copt

Când cumperi un avocado, trebuie să te asiguri că este copt. Cum faci însă asta? Ei bine, există câteva sfaturi și trucuri ușoare foarte eficiente care te ajută să-ți dai seama de acest aspect.

Cum îți dai seama că un avocado este copt

Trebuie să știi că nu există două bucăți de avocado care să arate la fel. Întotdeauna vor fi diferențe de dimensiune, de culoare și de formă, în funcție de soi. Aspectul exterior al unui avocado copt o să varieze în funcție de soi. Trebuie să întrebi vânzătorul ce tip de avocado este, dacă soiul de avocado, dacă acesta nu este menționat în mod clar.

Când alegi un avocado, trebuie să-l alegi pe cel de culoare mai închisă. De asemenea, trebuie să verifici și coaja cu atenție, dacă forma avocado-ului nu este compactă și are zone neregulate, asta este semn clar că fructul a fost lovit și că interiorul a fost afectat.

De asemenea, ca să știi dacă este copt, trebuie să îl atingi cu degetul și să împingi, însă acest lucru nu mai practică în această perioadă de pandemie, din motive de igienă.

Dacă la atingere simți o structură fermă, asta înseamnă că avocado nu este copt și că îi mai trebuie 4-5 zile până la coacere.

Dacă avocado are o culoare verde deschis, acesta este un alt semn că nu este copt. Dacă dorești să cumperi un avocado și să îl servești în 4-5 zile, atunci trebuie să te asiguri că îl vei ține la temperatura camerei. Dacă vrei să se coacă mai repede de acest interval, ține avocado într-o pungă de hârtie, alături de un măr și de o banană. Aceste fructe eliberează un gaz ce grăbește coacerea.

Beneficiile consumului de avocado

Un fruct de avocado conține în jur de 22,5 grame de grăsimi, dintre care două treimi sunt grăsimi mononesaturate. O calitate importantă a fructelor de avocado este că ele conțin puțină fructoză, care este asociată cu predispoziția spre îngrășare, dar și circa 20 de nutrienți esențiali, cum ar fi fibrele, potasiul, vitamina E, complexul de vitamine B și acidul folic.

Fructele de avocado au o listă lungă de beneficii, odată ce s-au introdus în alimentație. Avocado poate proteja ficatul împotriva cirozei și hepatitei vorale, conform cercetătorilor japonezi, ce sunt coordonați în cadrul unui studiu de profesorul Hirokazu Kawagishi.

Avocado mai conține și anumiți compuși care inhibă și distrug celulele cancerului oral. De asemenea, avocado ajută la creșterea nivelului de colesterol bun în organism (HDL) și la reducerea colesterolului rău – LDL, dar și la diminuarea trigliceridelor din sânge.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI