Cum arată Florin de la Hi-Q acum. A îmbătrânit grav și are o nouă ocupație

de: Ana Chivu
06 01. 2021

Anii au trecut și peste Florin de la Hi-Q. Fostul membru al uneia din cele mai iubite trupe din anii 2000 a îmbătrânit și are o nouă ocupație. Ce se întâmplă acum cu fostul cântăreț?

Cum arată acum Florin de al Hi-Q și cu ce se ocupă?

Invitat în platoul de la iLikeIT, Florin Groza a vorbit despre primul studiu care analizează influencerii de pe Instagram de la noi. Fostul membru al trupei Hi-Q a detaliat că și în România există influenceri pe Instagram care falsifică numărul de urmăritori, lucru care se întâmplă și în Europa sau în Statele Unite ale Americii.

Fostul cântăreț susține că există mari provocări în social media, iar printre acestea se numără și falsul în privința abonaților în care se întrec unii din cei mai mari dintre personajele vizibile pe rețeaua de socializare.

”E clar că piața influencerilor din România e aliniată la ce se întâmplă în Europa și Statele Unite, în general în America de Nord, așa încât, pe lângă lucrurile cu care ne putem lăuda, avem și provocări. Și anume, una dintre provocările cele mai mari în momentul de față în social media este acest fenomen de fake followers, de fake influencers – în limba română, de urmăritori falși – care practic strică toate statisticile și cumva ne duc în direcția de fraudă. Dacă este vorba de influencers care vor să lucreze cu branduri, cu companii, mulți dintre ei și-au dat seama că pot să-și umfle audiențele pentru a părea mai interesanți în fața companiilor”, spune Groza.

„Vorbim de nano influenceri. De ce se întâmplă asta?”

Piața aceasta este împărțită în mai multe categorii, surpriza uriașă fiind la cei care au cei mai puțini urmăritori. ”Vorbim despre nano influenceri, adică acei creatori care au între 1000 și 5000 de urmăritori. La ei, se vede și în grafic, engagement rate, adică cât de apopiați sunt oamenii de acești influenceri, engagement rate este cel mai mare și chiar este mai mare decât media în social media din restul lumii. De ce se întâmplă asta?

Pentru că sunt în general creatori de conținut care sunt pe nișă foarte mici și care au, cum le zicem noi, prieteni ai prietenilor în jurul lor. Nu sunt vedete, nu sunt oameni pe care nu poți să-i atingi, sunt undeva departe, sunt oameni ca mine și ca tine care pun conținut și fac conținut, care este foarte autentic. Și atunci, iată, lumea îi iubește pe aceștia”, mai spune vedeta.