Cum a murit Valentin în teribilul accident de pe A1. Şoferul de 38 de ani nu a avut nicio şansă, doi copii au rămas orfani de tată
Un bărbat în vârstă de 38 de ani și-a pierdut viața într-un accident cumplit care a avut loc pe Autostrada A1, după ce s-a izbit într-un parapet. Toți șoferii care trec prin acea zonă dau vina pe autorități. Problema este una bine cunoscută.
Șoferul a fost străpuns de un parapet
Imagini groaznice pe Autostrada A1, acolo unde Valentin, în vârstă de 38 de ani, și-a pierdut viața după ce s-a izbit într-un parapet. Se pare că acesta avea durata de viață depășită, iar în loc să protejeze șoferul, s-a rupt, a străpuns mașina, iar șoferul și-a pierdut viața.
Bucata de metal a găurit mașina dintr-o parte în alta. Din nefericire, Valentin nu a avut șanse de supraviețuire. Acasă îl așteptau două fetițe.
Potrivit autorităților, Valentin ar fi pierdut controlul mașinii din cauza acvaplanării, deoarece sistemul de drenare a apei de ploaie este unul defect. În mod normal, apa trebuia să ajungă în șanțurile laterale.
„Problema a fost aici că a fost suliţă. Trebuie parapetul de protecţie să fie înlocuit, chiar dacă nu a intrat nimeni în el 20 de ani. Odată ce-ţi rugineşte metalul respectiv, în caz de impact, nu se mai comportă aşa cum îţi scrie în cartea tehnică”, a declarat Ionuț Ciurea, de la Pro Infrastructura.
Toți șoferii că A1 este plină de capcane
A1 este prima autostradă construită în România, iar ultima dată a fost supusă unei modernizări totale în anul 1972, atunci când a fost dată în folosință. De atunci, au fost efectuate lucrări minore de reparație.
„Asfaltul aici este obosit, fundaţia este obosită. Pe Bucureşti-Piteşte trebuie o modernizare din temelii. Nu este suficient să schimbăm doar uzura sau să peticim pe aici pe colo”, a mai precizat Ionuț Ciurea.
Șoferii spun că de-a lungul autostrăzii sunt mai mult pericole. În unele zone, balustrada care separă sensurile de mers este ruginită și deformată, iar gardurile de protecție de pe marginea drumului sunt complet distruse.
„Foarte denivelată, te aruncă în sus. Distrugi marfă, distrugi tot. Ar trebui lucrat cam de la cap la cap, după 49 (n.r. kilometrul 49) încolo e tot denivelat, zici că mergi pe arătură”, a spus un șofer de TIR, potrivit observatornews.ro.
De asemenea, prima bandă este plină de deformări. Marcajul rutier lipsește pe mai multe porțiuni, panourile de avertizare în caz de accident sau vreme rea nu funcționează mereu și multe altele.