05 iul. 2022 | 10:28

Compania aeriană care a oferit 10.000 de dolari unor pasageri. Care a fost motivul

Diverse
Compania aeriană care a oferit 10.000 de dolari unor pasageri. Care a fost motivul
Compania a anulat un număr uriaș de zboruri în 2022

Compania aeriană care a oferit 10.000 de dolari unor pasageri. Nu de puține ori au fost cazuri în care, din diferite motive, anumite zboruri programate erau anulate. În aceste situații, dar nu obligatoriu, companiile aeriene oferă un fel de despăgubiri. Dar iată că există compania aeriană care a oferit 10.000 de dolari unor pasageri. Care a fost motivul acestei decizii luate de companie, vedem în cele urmează. În orice caz, pentru o asemenea sumă, ar trebui să existe o motivație reală, nu?

Delta Air Lines, compania aeriană care a oferit 10.000 de dolari unor pasageri

Pasagerii unui zbor Delta de la Michigan la Minnesota au rămași surprinsi de decizia companiei. Aceștia spun că Delta Air Lines este compania aeriană care a oferit 10.000 de dolari în numerar pentru a renunța la locurile lor pe un zbor intern. Motivul acestei decizii era că devenise un zbor supravândut.

În cele din urmă, zborul de o oră a plecat cu doar 20 de minute mai târziu decât era programat de pe Aeroportul Internațional Gerald R. Ford din Grand Rapids, potrivit sistemului de urmărire a zborurilor Cirium.

Jason Aten, un editorialist de tehnologie la revista Inc., s-a îmbarcat în avion împreună cu familia sa și aștepta ca acesta să părăsească poarta de îmbarcare atunci când o însoțitoare de bord a anunțat prin interfon, a scris el la începutul acestei săptămâni.

Echipajul căuta opt voluntari care să renunțe la locurile lor pe zborul aparent supravândut, oferindu-le câte 10.000 de dolari în numerar. „Dacă aveți Apple Pay, veți avea chiar acum banii”, a spus însoțitoarea de bord, a scris Jason Aten.

Compania Delta Air Lines a anulat un număr uriaș de zboruri

Motivul acestor anulări, spun reprezentanții companiei, esate lipsa majoră de personal. Weekendurile de sărbători din SUA, inclusiv Memorial Day și Juneteenth, au fost marcate de haos.

Compania aeriană a mers atât de departe încât a oferit schimbări de zboruri în weekendul pentru 4 iulie fără niciun cost. Directorul general al Delta, Ed Bastian, și-a cerut scuze clienților săi pentru valul de anulări și întârzieri de zboruri.

„Am petrecut ani de zile pentru a stabili Delta ca lider al industriei în ceea ce privește fiabilitatea. Și, deși majoritatea zborurilor noastre continuă să opereze la timp, acest nivel de perturbare și incertitudine este inacceptabil”, a scris Bastian membrilor programului său de zbor frecvent SkyMiles într-o scrisoare, conform Forbes.

Un alt pasager al zborului de la Grand Rapids a accesat rețelele de socializare pentru a confirma experiența editorialistului Jason Aten.

„Este o poveste adevărată. Am fost în acel zbor! Din păcate, soția mea are unele probleme de sănătate și nu poate călători singură. Ea nu a vrut să renunțe pentru că era nerăbdătoare să fie acasă.

Trebuia să ajungă pentru probleme de sănătate și alte câteva probleme. Nu am putut să o abandonez pentru nicio sumă de bani.”, a scris el pe Twitter.

McCrumb a declarat pentru Fortune că au existat oferte anterioare făcute de echipajul de zbor. Un agent a făcut o ofertă inițială de 5.000 de dolari în timp ce oamenii așteptau la poartă.

După ce nu au existat doritori, Delta a urcat oferta la 7.500 de dolari odată ce a început îmbarcarea și a ajuns la 10.000 de dolari în momentul în care majoritatea pasagerilor erau la bord.