Cea mai bună prăjitură fără coacere. Rețetă de prăjitură cu căpșuni

Cea mai bună prăjitură fără coacere. Rețetă de prăjitură cu căpșuni

Dacă ai poftă de un desert delicios și, totodată, ușor de pretarat, lasă-te surprinsă de gustul prăjiturii cu căpșuni care nu necesită coacere, și a cărei rețetă ți-o prezentăm în acest articol. Este un desert perfect pentru situațiile în care musafirii se anunță în ultima clipă și ai niște niscuiți și pudding printr-un sertar, în bucătărie.

Prăjitură cu căpșune fără coacere

Pentru a obține șase porții de prăjitură cu căpșune vei avea nevoie de următoarele ingrediente:

  •  250 g biscuiți cu cacao;
  • 2 plicuri pudding de căpșune;
  • 800 ml lapte;
  • 6 linguri zahăr.

Pentru glazură:

  • 100 gr de ciocolată albă;
  • 2 linguri de smântână pentru gătit.

Pentru decor:

  • frișcă;
  • căpșune.

Mod de preparare, pas cu pas

Pentru a obține prăjitura gustoasă despre care tocmai am vorbit, trebuie să urmărești acești pași:

  1. În 2-3 linguri de lapte, dizolvă conținutul celor două plicuri, împreună cu zahărul. Pune restul de lapte într-o oală la loc, iar când ajunge aproape de punctul de fierbere adaugă praful de pudding dizolvat;
  2. Amestecă, de preferat cu o lingură de lemn, pudding-ul până ce se îngroașă, după care lasă-l la răcit;
  3. Pune un strat de biscuiți într-o tavă, peste care adaugă jumătate din cantitatea de cremă, apoi un alt strat de biscuiți, urmat de restul cremei;
  4. Pune tava în frigider și las-o la răcit preț de 1 ora sau 2, până ce crema se întărește considerabil;
  5. Rupe ciocolata în bucățele mici, după care topește-o la bain marie în smântâna pentru gătit;
  6. Întinde ciocolata topită peste ultimul strat de pudding și dă prăjitura la răcit pentru încă 30 de minute;
  7. Ornează prăjitura cu frișcă și căpșune înainte de a o servi.

De ce să consumi căpșune? Iată câteva motive:

  1. Întăresc sistemul imunitar;
  2. Ajută la menținerea unei vederi sănătoase;
  3. Luptă împotriva cancerului;
  4. Întârzie apariția ridurilor;
  5. Scad nivelul de colesterol;
  6. Reduc inflamațiile;
  7. Menţin o valoare normală a presiunii sângelui;
  8. Sporesc numărul de fibre;
  9. Țin greutatea sub control;
  10. Sunt indicate în perioada prenatală.

Ei bine, ce mai aștepți?

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI