C.T. Popescu și reclama cu Hitler la biscuiți: „Justificarea e ceva de creier pane”
Cristian Tudor Popescu a comentat în termeni duri campania la biscuiții RoStar, în care a fost folosită imaginea lui Hitler.
Jurnalistul Cristian Tudor Popescu e de părere că această alăturare nu e justificată și, mai mult, întrebările referitoare la fostul dictator sunt, de asemenea, neinspirate.
CTP a dat exemplu întrebarea: „de ce a construit Hitler o clădire lungă de 4,5 kilometri”. În opinia sa, publicului căruia i se adresa această întrebare nu avea cum să știe răspunsul, potrivit Digi24.
„Justificarea e ceva de creier pane. (…) asta cică este întrebare de cultură generală. Păi cine poate să răspundă la asta decât un specialist de nivel mondial în hitlerism. Sau un fanatic, dar nu…că fanaticii nu sunt, sunt de suprafață, zic Heil. Ca să cunoști..eu știu destule despre nazism și despre Hitler, dar nu-mi vine în cap ce clădire e asta de 4,5 kilometri a lui Hitler. Pretinzi că ai făcut un concurs de cultură generală și îl pui pe Hitler lângă biscuiți”.
Cristian Tudor Popescu
Vezi comentariile CTP de la minutul 8:00:
Biscuiții RoStar, campanie cu ajutorul lui Hitler
Firma de biscuiți RoStar și-a făcut reclamă cu ajutorul imaginii lui Adolf Hitler. Pe pagina sa de Facebook a fost postată o imagine cu Hitler, care este asociată cu un anumit sortiment de biscuiți. În postare apare o întrebare de cultură generală despre locul de naștere al fostului dictator la care internauții sunt invitați să răspundă: „În ce țară s-a născut Adolf Hitler?”.
La solicitarea impact.ro, agenția de PR „More than Pub” a trimis un punct de vedere oficial.
Compania preciează că totul a fost intepretat greșit, dar admite că putea fi mai „inspirată” și se putea feri de întrebarea referitoare la Hitler.
E trist cand se exagereaza si interpreteaza gresit, folosindu-se franturi de adevar. (…) Exagerarea cum ca RoStar isi face reclama cu imaginea lui Hitler este evidenta si rauvoitoare.
Răspunsul agenției „More than Pub”, pentru impact.ro