Ce se întâmplă cu ”Imperiul Leilor” de la PRO TV. Până și producătorii sunt uimiți
Noul sezon ”imperiul Leilor” a reușit, încă de la debutul noului sezon, să facă oameni fericiți. Până acum telespectatorii PRO TV au avut parte de tineri antreprenori cu idei strălucite. Unii dintre ei au reușit să-i convingă pe ”leii” jurați să investească, alții din păcate nu. Ceea ce a a uimit și producătorii show-ului, în schimb, sunt audiențele.
Imperiul Leilor, audiențe record, odată cu lansarea noului sezon
Noul sezon ”Imperiul Leilor” a adus la masa juraților afaceriști deja cunoscuți, dar și figuri noi. Cristina Bâtlan, Dan Șucu, Bogdan Micu, Mohammad Murad și Dragoș Petrescu au fost greu de impresionat, încă de la debutul sezonului doi.
În plină situație de criză, producătorii show-ului au decis că este momentul să revină cu un nou sezon. Cconform datelor oficiale, primul nu s-a bucurat de un succes de casă. Din punct de vedere al audiențelor, primul sezon nu a avut cotele dorite, dar s-a menținut, totuși în prima linie.
Aici, de fapt, încep diferențele, dintre primul și acest nou sezon. Cu toate că s-au produs schimbări în ceea ce privește componența juriului, producătorii nu se așteptau la datele de audiență primite, după debutul producției ”Imperiul Leilor” din acest an. Conform publicației Paginademedia.ro, PRO TV, la ora difuzării, ”Imperiul Leilor” a avut cele mai bune audiențe din istoria acestei producții.
Informațiile pune, în aceste condiții, PRO TV peste Antena 1, dar la egalitate cu Kanal D, pe segmentul urban. Cu alte cuvinte a stat mult mai bine decât la difuzarea ultimului episod, de săptămâna trecută, când a fost devansat de Antena 1 și Kanal D. Informațiile sunt de bun augur, având în vedere totuși cotele de audiență avute în primul sezon. La acel moment nu reușeau să treacă, nici măcar pe segmentul urban, pe locul întâi.
Dacă acest episod difuzat miercuri a prins locul întâi la urban, la nivel național, ”Imperiul Leilor” a ocupat un loc trei, după Antena 1 și Kanal D. Așa se face că, la nivel național, a avut o cotă de 1,2 milioane de telespectatori.
Tinerii antreprenori cu ochii pe PRO TV
Pentru că s-a menționat aici segmentul urban, vă putem spune că ”Imperiul Leilor” a fost la egalitate cu serialul difuzat de Kanal D. Pe același segment orar, posturile au împărțti cei 632.000 de telespectatori. Target-ul clar al acestui show, sunt tinerii de peste 18 ani și, bineînțeles, adulții până spre 60 de ani. Poate de aici și cifrele, relativ, ridicate, pe mediul urban.
Pe segmentul comercial, show-ul difuzat de PRO TV a avut câștig detașat față de competiției directe. Astfel se face că pe acest segment orar au fost 40.000 de persoane pe minut. Rămâne să vedem cum va sta ”Imperiul Leilor” la următorul episod, difzat miercurea seara, și dacă va reuși să-și ridice cotele de audiență.