Ce se întâmplă cu facturile Digi. Compania a făcut marele anunț pentru toți clienții
Veste incredibilă pentru oamenii care au abonament la DIGI. Celebra companie a făcut marele anunț pentru toți clienții săi. Ce se întâmplă cu facturile de la Digi și cum se vor putea plăti, mai ușor, de acum încolo. Toți românii trebuie să știe asta.
Cum își pot plăti românii facturile de la Digi
Oficialii companiei Digi au dat vestea cea mare. Pentru că plătirea facturilor constituie o obligativitate pentru toți românii, șefii firmei au luat o decizie pentru a le ușura munca tuturor clienților lor.
Mai exact, de acum încolo românii cu abonament la Digi vor putea adopta serviciul Facturescu, prin intermediul căruia își vor putea plăti facturile cu ușurință.
De asemenea, utilizatorii vor avea acces simplu şi rapid la toate datele facturii, lucru care-i va ajuta să câştige timp atunci când aleg să plătească online, oricând şi de oriunde, direct din contul personal de pe DIGI.ro. Mai mult de atât, clienții Digi au garantată siguranţa datelor pe baza autentificării securizate cu e-mail & parolă.
Cum plăteși factura de la Digi prin Facturescu
Cum funcționează, mai exact, serviciul Facturescu? Ei bine, prin activarea facturii electronice, persoanele care sunt abonate la Digi vor beneficia de anumite avantaje. Reamintim faptul că întregul proces de emitere şi primire a facturii de la Digi este digitalizat, iar informaţiile sunt transmise foarte prompt.
Abonaţii au acces instant la numeroase date: total plată, data scadentă, status factură, factură detaliată, fără să mai fie nevoiţi să caute în sertarul cu acte sau să se confrunte cu birocrația de toate zilele.
Mai mult de atât, confidenţialitatea datelor lor este protejată mulțumită contului securizat, iar facturile pot fi accesate şi descărcate oricând şi de pe orice dispozitiv. Campania Facturescu este valabilă până la data de 31 august 2021.
Pentru a se loga pe platforma Facturescu, clienţii au la dispoziţie trei modalităţi prin care pot activa factura electronică:
- Clienții trebuie să se autentifice în contul de client, iar din meniul principal vor selecta „FACTURILE MELE – Activează factura electronică”.
- Clienții accesează site-ul DIGI.ro, dau click pe meniul FACTURA ELECTRONICĂ, dreapta sus, iar după ce completează formularul cu datele specifice, confirmă activarea serviciului prin accesarea link-ului trimis pe adresa de e-mail menţionată.
- Clienții pot apela serviciul „Relaţii cu clienţii” sau vor vizita unul dintre punctele de prezenţă Digi, acolo unde angajaţii îi vor ajuta, iar la final abonaţii vor accesa link-ul de confirmare trimis pe adresa de e-mail menţionată anterior.