Ce salariu are un casier de la ING România. Banii pe care îi câștigă lunar pentru munca depusă
Persoanele care activează în domeniul bancar au salarii diferite, ce variază în funcție de pregătirea, vechimea și poziția pe care o ocupă fiecare angajat în ierarhia firmei. Ce salariu lunar primește un casier la banca ING Bank România și cum se compară față de un angajat la Banca Comercială Română.
Câți bani câștigă un casier de la ING Bank România
Acum doi ani, mai exact în anul 2020, ING Bank România se afla pe primul loc în topul celor mai mari salarii acordate de băncile din România. Desigur, salariul persoanelor diferă în funcție de anumite criterii, precum experiență, studii, vechime și postul pe care-l ocupă angajații.
O angajată fără experiență câștigă, desigur, mai puțin decât un director de bancă sau decât un ofițer de relații cu clienții cu experiență mare.
În prezent, o casieriţă cu o experienţă de minim un an primește un salariu de 1.900 de lei pe lună. Anul trecut, un fost angajat pe postul „Agile Coach” primea suma incredibilă de 12.500 lei, având o experiență de 5 ani în domeniu, scriu cei de la Cancan.
Pe de altă parte, șefii de la BCR par să-i plătească mai bine pe angajații lor. Prin comparație, spre deosebire de casierii de la ING Bank România, cel mai mic salariu la Banca Comercială Română este de 2400 de lei, sumă pe care o primesc persoanele ce ocupă poziția de „specialist operațiuni”.
Important de reținut este că angajații din domeniul bancar primesc prime și bonusuri salariale, în funcție de performanțe și rezultate.
Cum te poți feri de infractorii cibernetici
Acum câteva luni de zile, Directoratul Național de Securitate Cibernetică lea transmis un mesaj îngrijorător clienților BRD, avertizându-i de faptul că hackerii ar folosi instituția bancară pentru a fura bani.
„Atunci când activăm în mediul online este foarte posibil să primim frecvent astfel de mesaje în care suntem amenințați cu întreruperea unui serviciu, dacă nu validăm datele contului. Un astfel de exemplu aveți mai jos, atacatorii folosindu-se în acest caz de elemente de brand ale BRD Groupe Societe Generale.
În cazul în care primești mesaje suspecte, specialiștii te sfătuiesc să procedezi astfel:
- verifică sursa reală a mesajului, iar atunci când nu ești sigur, validează transmiterea informației cu expeditorul ei.
- fii atent la corectitudinea gramaticală, de sintaxă și la eventuale greșeli de exprimare ce pot apărea în text, semn că textul ar putea fi tradus automat din altă limbă.
- nu accesa link-uri sau atașamente din astfel de mesaje. Le poți analiza cu o soluție de securitate.
- e important să raportezi orice tentativă malițioasă către Departamentul de IT al firmei, dacă mesajul a venit pe o adresă sau un dispozitiv de la serviciu, sau poți suna la 1911 ori trimite mail la alerts[@]dnsc.ro, pentru ca echipa #DNSC să verifice informația și să emită o alertă pentru alți utilizatori despre această metodă de atac.”, se arată în mesajul celor de la DNSC.