Ce înseamnă triunghiul de pe eticheta hainelor din magazinele Zara. Secretul pe care trebuie să-l știi

de: Ionuț Vieru
09 07. 2024

Zara este unul dintre cele mai cunoscute magazine de haine, și nu numai, la nivel internațional. Prețul hainelor comercializate sunt la un preț decent în raport cu calitatea acestora. Etichetele Zara ascund câteva secrete pe care trebuie să le cunoașteți.

Ce informații folositoare ascund etichetele Zara

Zara a devenit unul dintre cele mai populare branduri în ultimii ani. Clienții găsesc o varietate mare de haine, atât pentru femei, cât și pentru bărbați. De asemenea, Zara mai vinde pantofi, adidași și parfumuri.

Cu toții am trecut prin situația în care am cumpărat un articol vestimentar, dar mărimea nu a fost cea potrivită. Ei bine, etichetele conțin informații foarte valoroase cu privire la mărimi, informații pe care, din păcate, nu multe persoane le știu.

În acest caz nu ne referim la celebrele „S”, „M”, „L”, „XL” și așa mai departe. Dacă vedeți un triunghi pe etichetă, înseamnă ca articolul vestimentar respectiv este destinat persoanelor care poarte „S” sau „small”.

Dacă vezi un cerc, înseamnă că este destinat celor care poartă mărimi mai mari. Mai există și pătratul, care înseamnă că este mărimea corectă și se potrivește așa cum ar trebui.

Zara a înregistrat un profit record în anul 2023

Intidext, proprietarul Zara, a raportat în luna martie a acestui an cel mai mare profit din istorie în anul 2023, datorită vânzărilor dinamice și politicii sale de creștere a prețurilor.

Prin urmare, profitul său net a ajuns la 5,4 miliarde de euro (5,9 miliarde de dolari) anul trecut, în creștere cu 30% față de 4,1 miliarde de euro în 2022.

Potrivit acestora date, compania care deține Zara a reușit să intre în TOP 50 de companii cu cele mai mari profituri din 2023. Inditex are 156 de magazine, inclusiv Zara, amplasate mai ales în mall-uri.

Magazinele Zara din Kiev încep să se redeschidă

Grupul spaniol Inditex a declarat că îşi va redeschide treptat operaţiunile comerciale din Ucraina. Primul pas a fost făcut la începutul lunii aprilie, prin reluarea operaţiunilor online.

Zara revine astfel pe piaţa ucraineană, la peste doi ani după ce a decis închiderea magazinelor şi anularea operaţiunilor de comerţ electronic, din cauza războiului izbucnit ca urmare a invaziei militare ruse, informează EFE.

Reprezentanții Zara au declarat că reluarea activităţilor comerciale ale Inditex în Ucraina va fi „graduală” atât în magazinele fizice, cât şi în cele virtuale.