Ce decizie a luat Kaufland România după greșelile din magazine. Clienții au 14 zile la dispoziție

Ce decizie a luat Kaufland România după greșelile din magazine. Clienții au 14 zile la dispoziție
Situații similare celei de la kaufland din Arad și în alte orașe din țară

Scandalul iscat de situația fără precedent de la un magazin Kaufland din Arad, nu a rămas fără ecou. Situația din orașul transilvănean, din păcate nu este singulară. Astfel de situații au fost relatate, ulterior, și în alte localități și chiar în Capitală.

Situații similare celei de la Arad și în alte orașe din țară

Ieri relatam despre o situație neplăcută într-unul din magazinele gigantului Kaufland din Arad. Ieri dimineață clienții magazinului au avut neplăcuta surpriză ca produsele aflate la discount la rafturi să fie blocate, odată ajunși la casele de marcat.

Deși s-a crezut că situația a fost una singulară, mărturiile ulterioare au scos la iveală astfel de neregului și în alte orașe. Disfuncționalitatea nu a fost doar la casa de marcat din interiorul magazinelor Kaufland, ci și în aplicația de mobil ”Kaufland Card”.

Mulți clienți au semnalat erorile după ce au intrat în magazin, au pus în coșuri produsele cu reduceri, conform aplicației de mobil ”Kaufland Card”. Ajunși la casa de marcat, surpriza a fost mare, produsele ori erau blocate, ori nu aveau discount-ul anunțat în aplicație.

Un alt caz, de data asta în București, ne-a fost semnalat de o cititoare. Doamna în cauză, locuiește în cartierul bucureștean Drumul Taberei, unde se află un magazin Kaufland, și ne-a declarat că:

”Bună ziua, retailer-ul Kaufland, are oferte pe care nu le onoreaza la București. În cartierul Drumul Taberei, oferta este limitată la un bax pe magazin.

Este inacceptabil, având in vedere numai reclama și oamenii plătiți pentru împrăștierea cataloagelor. V-am scris apropo de ceea ce s-a intamplat la Arad.”, ne-a sesizat doamna S. N., din București.

Kaufland recunoaște erorile și face noi oferte clienților

După semnalarea cazului de la magazinul Kaufland din Arad, oficialii lanțului de magazine au recunoscut oficial erorile și își cer scuze. Mergând mai departe, Kaufland anunță metode de compensare a clienților care au avut parte de astfel de erori.

Kaufland anunță că rambursarea sumelor plăite pentru produsele neconforme cu ofertele din aplicația de mobil, cataloage și rafturi, este o posibilitate. Singura condiție este ca odată reveniți în magazin pentru rambursarea sumelor să aveți bonul fiscal emis la momentul achiziționării produselor în cauză.

Termenul este de 14 zile de la data achiziționării respectivelor produse. Anunțul a fost făcut de Kaufland pe pagina oficială de Facebook:

”În urma unor erori tehnice, ofertele speciale prin intermediul Kaufland Card Digital nu au funcționat corespunzător. Ne cerem scuze. Pntru a vă asigura că ne respectăm clienții și promisiunile, vom da posibilitatea tuturor celor cărora nu li s-a aplicat reducerea pe bon să își recupereze diferența de bani de la Biroul de Informații timp de 14 zile. #CândGreșimRecunoaștem”, anunță Kaufland.

”înșelătoria cu promoții pe care nu le găsești la raft”

Situația creată în aceste zile la magazinele Kaufland nu au trecut neobservate. Din ce în ce mai mulți clienți au semnalat neregulile, iar unii dintre ei au făcut-o public, pe pagina de Facebook Kaufland România.

”Cum era când ați deschis prima dată, toate casele deschise, persoanal care invită clienții la casele mai libere. Cum era cu rafturi cu marfă de calitate, personal atent să nu rămână pe rafturi puține produse sau deloc, toate produsele aveau preţuri. Parcarea curată, cărucioare curate. Acum personal puțin, rafturi fără marfă, marfa fără preț.

Multe mărfuri de calitate îndoielnică. Au dispărut și dispar în continuare producători de calitate, case închise, parcare murdară și plină de gunoaie. Cărucioare murdare și împrăștiate prin parcare plus înșelătoria cu promoții pe care nu le găsești la raft, rușine să le fie!”, a scris unul din clienții Kaufland.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI