Ce au început românii să facă după 2 ani de pandemie. Frica le-a schimbat obiceiurile
Anii de pandemie au schimbat toți oamenii la nivel mondial. Obiceiurile românilor s-au modificat și ele după cei doi ani petrecuți în criza sanitară. Ei au ajuns să cheltuiască mai mulți bani pe anumite produse și să fie mai atenți la câteva activități necesare în viața oricărei persoane. Datele oficiale arată cum au considerat românii să facă diferența după perioada pandemică. Viața multora s-a schimbat în această direcție.
Obiceiurile pe care le-au schimbat românii după 2 ani de pandemie: frica i-a împins să facă asta
Cu siguranță criza sanitară a fost o lecție pentru întreaga omenire. Nici acum nu am scăpat definitiv de virusul chinez, dar cu siguranță scenariul s-a schimbat și lucrurile au redevenit la normal.
Oamenii au avut parte de multe lecții în tot acest timp, iar unii dintre ei acordă atenție unor detalii pe care le puneau pe ultimele locuri în topul activităților lor.
În cazul acesta se află și românii care și-au învățat lecția și folosesc mai des săpunul și pasta de dinți. Mai exact, datele oficiale arată că ei au ajuns să cheltuiască mai mulți bani lunar pe aceste produse față de acum cinci ani.
,,Cei doi ani de pandemie ne-au triplat cifra de afaceri”
Majoritatea cetățenilor au o mai mare grijă la igiena orală și cumpără mai multă pastă de dinți decât în urmă cu trei ani. O fabrică din Maramureș care a reinventat un săpun cu o istorie de 100 de ani este mulțumită de schimbările produse.
Alin Laslo, directorul unei fabrici: „Cei doi ani de pandemie, pur și simplu, ne-au triplat cifra de afaceri”.
Creșterea afacerilor în această direcție se datorează perspectivei diferite a românilor cu privire la igienă.
Român: „Atingem foarte multe lucruri, mulți microbi. Pentru asta este foarte important spălatul pe mâini”.
Român: „Pentru igiena personală, indiferent ce atingem, ce facem important este să ne spălăm”. (Sursa: știrileprotv.ro)
,,Se observă o mai mare îngrijire”
Mai mult decât atât, gusturile cumpărătorilor s-au rafinat în acest timp. Oamenii caută săpunuri naturale sau cu ingrediente exotice și un parfum deosebit.
Roxana Niculae, proprietarul unui magazin: „Spectaculoase sunt săpunurile pentru copii: rățușcă, căluți de mare, diverse flori, trandafirași, delfin. Sunt animăluțe pe care copiii le apreciază foarte mult”.
Miruna Codeanu, director general al unei fabrici de produse de igienă și cosmetice: „Noi, pe anul trecut, pentru că acesta este ultimul an financiar încheiat, am avut o ușoară creștere”.
Dr. Iulia Ise Pop, medic stomatolog: „În ultimii ani, mai ales în rândul tinerilor până în vârsta de 35 de ani, se observă o mai mare îngrijire a danturii, iar în rândul persoanelor de vârsta a doua se vede o îmbunătățire”.