Ce a făcut un român cu o Dacia Logan cu peste 700.000 de kilometri la bord. A cumpărat-o cu 2.500 de lei, imagini virale
Dacia Logan a devenit mașina de bază a românilor de la data apariției, respectiv anul 2004. Acum s-a aflat ce a făcut un român cu o Dacia Logan cu peste 700.000 de kilometri la bord. A cumpărat-o cu 2.500 de lei, iar imaginile au devenit virale.
Un român a cumpărat o Dacie Logan cu 2500 de lei. Ce modificări i-a adus. Toți au rămas mască
Dacia Logan este mașina preferată a românilor pentru că are un preț accesibil, are costuri mici de întreținere, fiind ceea ce se numește o mașină fiabilă.
Cu alte cuvinte, Loganul și-a atins scopul pentru care a fost inventat, nefiind niciodată o mașină care să emită pretenții premium.
Multe taxiuri sunt Dacia Logan
Din acest motiv, foarte multe dintre taxiurile României sunt Loganuri. Un Youtuber, pe numele lui Andrei Vereștiuc, a cumpărat o Dacia Logan care a fost folosită chiar ca taxi. Este o mașină din prima generație, cu 753.000 la bord, dar care încă are motorul original de 1,4 litri.
Mașina se poate spune că nu se află în cea mai bună stare, însă este un proiect în desfășurare, pe care Andrei Vereștiuc îl desfășoară pe YouTube. Tânărul a fost cu mașina la service, i-a măsurat puterea, iar acum a montat o evacuare făcută special pentru această mașină, de la zero.
Ce a făcut tânărul după ce a dus mașina la un service auto
Tânărul a cumpărat o foaie de oțel inoxidabil, lată de 1 metru și lată de 2 metri, pe care i-a dus-o celui care se va ocupa de confecționarea evacuării pentru Loganul de 753.000 de kilometri. Primul pas a fost demontarea vechiului sistem de evacuare al mașinii, dar și deconectarea buteliei pentru instalația GPL.
S-a mizat pe o tobă finală foarte mare, pe care a modelat-o după diametrul unui cauciuc. A reieșit astfel un diametrul total de peste 16 inch, foarte mare, astfel că a fost nevoit să taie din bara de protecție și din caroseria mașinii.
Experimentul și-a atins scopul. Mașina a devenit foarte zgomotoasă
S-a atins scopul, mașina este mult mai zgomotoasă, iar evacuarea te duce cu gândul la un motor cu reacție, chiar dacă Loganul nu are nici măcar 100 CP.
În ceea ce privește prețul, Andrei Vereștiuc spune că modificarea l-a costat cel puțin 500 de euro, aici intrând materie primă, dar și manoperă. Chiar și așa prețul de achiziție al mașinii a fost depășit pentru că Andrei Vereștiuc a cumpărat mașina Dacia Logan cu doar 2500 de lei.