Ce a ajuns să vândă Lidl de dragul luxului. Produsele incredibile care au ajuns la rafturi. Mulți ar spune că sunt fake-uri
Clienții unuia din cele mai mari și iubite lanțuri de magazine au parte de noi surprize. Lidl a ajuns să pună la dispoziție cumpărătorilor o serie aparte de produse doar de dragul luxului. Ce lucruri te așteaptă în magazine? Mulți au spus că e vorba de fake-uri.
Lidl, noi produse pentru clienți: gamă de lux pe care mulți o cred fake
Cunoscutul lanț de magazine Lidl pune la dispoziție clienților săi noi produse atractive. Concret, este vorba despre o gamă de lux la un preț accesibil tuturor. Cei care obișnuiesc să cumpere de la celebrul lanț de magazine lucruri de calitate au acum parte de o linie scurtă de parfumuri care sunt replica unor miresme luxoase și care sunt considerate ca fiind scumpe pentru mulți.
Mulți le-au contestat, dar cei care le-au testat până acum și-au dat seama de calitatea și raportul dintre aceasta și prețul. Este vorba despre trei parfumuri deosebite pe care în parfumerii le găsești la prețuri cu mult mai mari. Iată esențele pe care le poți găsi în magazinul tău preferat și replica acestora!
G. Bellini Fragrances, One Fragrance – Million
G. Bellini Fragrances, X-Bolt – Boss
G. Bellini Fragrances, Deep – Sauvage Dior
Ajutorul Lidl în pandemie
Lidl se implică și în cauze publice și a început să sprijine educația elevilor în momentul greu încercat de pandemie. Magazinele au continuat demersurile de susținere a educației și au investit 815.000 de lei în pragramul „Educație Incluzivă de Calitate pentru elevii care fac tranziția de la gimnaziu la liceu” care a fost implementat de UNICEF.
Suma menționată a fost strânsă în cadrul companiei desfășurate în magazinele Lidl din toată țara în perioada 9 noiembrie – 13 decembrie 2020. Copiii din comunități vulnerabile au beneficiat astfel de susținere pentru a-și continua studiile.
„Conform datelor UNICEF, în prezent, aproape 400.000 de copii de vârstă școlară nu merg la școală, doar patru din cinci copii termină clasa a VIII-a și doar șapte din zece finalizează liceul sau școala profesională. Toate acestea au consecințe pe termen lung, elevii având șanse mai mici să își găsească un loc de muncă în viitor și să își asigure veniturile necesare pentru un trai decent. Până acum, alături de clienții săi, Lidl a sprijinit organizația cu peste 3.100.000 lei. Donațiile au fost direcționate către programul prin care UNICEF identifică, pregătește și consiliază elevii din comunitățile vulnerabile, pentru ca ei să își finalizeze studiile și astfel să își găsească mai ușor un loc de muncă, stopând perpetuarea sărăciei din generație în generație. În paralel, UNICEF lucrează și cu cadrele didactice pentru dezvoltarea competențelor necesare și oferă consiliere părinților ca să își susțină mai departe copiii pentru continuarea studiilor liceale”
(Sursa: corporate.lidl.ro)