Câți bani câștigă de fapt Ana Morodan, supranumită Contesa Digitală. „Dacă e să plâng, eu trebuie să plâng în lux.”
Ana Morodan este cunoscută în România drept Contesa digitală. Vedeta a făcut câteva mărturisiri despre viața ei. Invitată la emisiunea moderată de Denise Rifai, blondina a vorbit despre viața ei. Are 36 de ani și a lăsat o carieră în avocatură și antreprenoriat pentru lumea digitală, acolo unde este influenceriță și a devenit primul blogger de stil din România.
Ana Morodan, despre veniturile sale lunare
Ana Morodan a fost nevoită să răspundă la întrebarea privind veniturile sale și a explicat că nu vrea să frustreze pe nimeni cu răspunsurile sale.
„O să refuz să răspund, pentru că nu contest ce fac ceilalți invitați sau celalalte femei, mi se pare contrar creșterii mele să vorbesc despre sume fixe, câți bani am sau cât costă bijuteriile mele la televizor.
Nu vreau să frustrez pe nimeni. În plus, acum sunt antreprenor, am multe businessuri online. Fac niște bani mulțumitori pentru mine care îmi doresc să fac bani, nu niște bani. Bani care îmi sunt ok pentru mine. Eu vreau să fac bani mulți.
Să zicem că pot direct să merg de la această emisiune la aeroport, să plec la Paris la Ritz și să stau acolo două zile și să nu ies din cameră.”, a declarat Ana Morodan.
Vedeta a fost întrebată ce nu își poate cumpăra cu banii, cunoscută fiind ca adepta lucrurilor scumpe și luxoase. Ea a spus că își poate cumpăra absolut tot ce își dorește, inclusiv liniștea.
Câți bani face vedeta într-o lună
Ana Morodan a mărturisit că totul are un preț, dacă știi să negociezi și că principiul său în viață este că e mai bine să plângi într-o mașină scumpă decât pe bicicletă.
„Pot să-mi cumpăr cam tot ce-mi doresc, inclusiv liniștea. Totul are un preț trebuie doar să știi cum să negociezi. Principiul meu în viață e că mai bine plângi într-o mașină scumpă decât pe o bicicletă.
Dacă tot avem de plâns că viața înseamnă și sus și jos, dacă e să plâng, eu trebuie să plâng în lux.”, a spus Ana Morodan.
„În medie câștig în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală.
Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: quality content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei”, declara ea, la un moment dat.