Câți bani câștigă Cătălin Botezatu pe internet, de fapt. Ia o mică avere în fiecare lună EXCLUSIV

de: Simona Ecovoiu
13 06. 2021
Celebrul designer Cătălin Botezatu a fost luat în colimator de Oana Zăvoranu, pe motiv că ar fi ajuns să trăiască din reclame, la diverse produse, pe conturile sociale.
”Ideea este că nu poți să te schimbi într-un prosper om de afaceri cu limuzine, ceasuri cu cele mai șmechere și exclusiviste lucruri, și tu, de fapt, să-ți prepari în bucătărie un ceai”,  a menționat Oana.
Reporterii impact.ro au aflat cât câștigă vestitul designer vestimentar, din contractele de publicitate.

”Cătălin Botezatu câștigă peste 10.000 de euro lunar, plus produse și vacanțe în străinătate”

Nu mai este un secret că Oana Zăvoranu le-a declarat război vedetelor care trăiesc din reclame. Mai nou, Zăvo a adus vorba despre Cătălin Botezatu, care, în pandemie, a făcut bani frumoși din postările publicitare, pe Facebook și pe Instagram:

”Bote a fost mereu un bărbat frumos. Poți să spui orice despre Botezatu, numai că nu este un tip stilat și rasat. Băi, avem o problemă, căci avem pe același Cătălin Botezatu, despre care, la un moment dat, se spunea că undeva ar avea niște probleme cu banii și că ar fi dator. Ideea este că nu poți să te schimbi într-un prosper om de afaceri cu limuzine, ceasuri cu cele mai șmechere și exclusiviste lucruri, și tu, de fapt, să-ți prepari în bucătărie un ceai”.

”Cătălin Botezatu primește și 2.500 de euro pentru o reclamă. Lunar, are contracte de peste 10.000 de euro”.

Reporterii impact.ro au aflat cum se împarte ”mălaiul”, din publicitate, pe conturile sociale, și care sunt cele mai ofertate vedete. Și, surpriză!, Cătălin Botezatu se află în top, pe listă:

”Cătălin primește și 2.500 de euro, pentru o postare, plus că are un contract pe perioadă nedeterminată cu o firmă de ochelari de lux, de unde își poate lua modele de 10.000 de euro lunar, dar și bani. Iar zile trecute el se afla în Iordania, pentru a cincea oară, o călătorie de promovare, tot un contract de imagine”, ne-au spus apropiații celebrului designer vestimentar.

Bianca Drăgușanu: ”Câștig peste 10.000 de euro, într-o lună!”

La egalitate cu el, la capitolul venituri din publicitate, pe conturile sociale, se află și fosta lui iubită, Bianca Drăgușanu, cu încasări lunare de peste 10.000 de euro:
”Eu am un reach la tot Instagramul meu, am contracte foarte bune și câștig peste 10.000 de euro din tot ce se întâmplă acolo, scris și pe foaie la care se plătește taxă. Iar eu trebuie să am întotdeauna instastory-uri, plătesc taxe și impozite la toate încasările. Trebuie să-mi pozez pantofii, bluzița, extensiile, cerceii și așa mai departe. Trebuie să am un flux”, se mândrea Bianca Drăgușanu, la Antena 1.

Dan Negru și Adelina Pestrițu, ofertați cu câte 500 de euro, pentru o reclamă

Vedeta Antena 1, Dan Negru, a fost ofertat de diferite firme, dar nici că își dorește să-și închirieze imaginea:
”Am avut oferte de acest gen, mi s-au oferit sume cuprinse între 300 și 500 de euro, pentru trei postări ale unei firme. Mi s-a mai întâmplat ceva.
Când mergeam pe la firme de construcţii sau de diverse materiale, unii erau speriaţi: ”Aoleu, iar a venit cineva care vrea barter. Asta pentru că sunt influenceri care lucrează şi pe barter.
Nu am făcut niciodată nici publicitate pe bani, nici pe barter. Am refuzat, pur şi simplu”, ne-a spus, pentru impact.ro, Dan Negru.
 Iar Adelina Pestrițu este răsfățata firmelor: ”Adelina cere chiar și 500 de euro pentru o postare-reclamă, pare mult, dar toată lumea a fost mulțumită de colaborare, pentru că muncește enorm, e foarte serioasă, tot ce face e perfect”, ne-a mai menționat, pentru impact.ro, aceeași sursă.

Dorian Popa rămâne ”Regele reclamelor”: ”Sar lunar de 100.000 de euro”

În topul câștigurilor din reclame, pe Internet, cu performanțe greu de egalat, rămâne Dorian Popa, cu venituri lunare de până la 100.000 de euro:
”Din vizualizări faci între 7 și 15.000 de dolari pe lună și, dacă mai faci și publicitate bine gândită, poți să te duci între 20- 40.000 de euro pe lună, deci, plus vizualizările, te duci undeva între 30 –50.000. Dacă mai ai și contracte pe un an, cum am eu, sar de 100.000 de euro”, a declarat Dorian Popa, la postul tv Aleph News.

Cum se împarte ”mălaiul”, din reclame, pe Internet

Un vestit impresar ne-a dezvăluit, pentru impact.ro, cum decurg colaborările firmelor cu artiștii, în publicitate:

”Contează foarte mult numărul de urmăritori, profilul vedetei, targetul, cota artistului. De pildă, o vedetă care deține o vastă colecție de mașini, poate face reclamă la un model nou de bolizi, iar solistele sunt adesea căutate pentru promovarea articolelor vestimentare sau accesoriilor (ochelari de soare, ceasuri, bijuterii).

Nu se știe, însă, dar multe colaborări sunt făcute și pe prietenii, pe ajutor. Artiștii mai slab cotați împrumută haine și accesorii de la firme, pentru concerte și pentru ședințe foto, le promovează și pe Internet, dar, apoi, trebuie să le returneze intacte”.