02 iul. 2020 | 16:01

Boicotul împotriva Facebook ia amploare și în România! Prima companie uriașă care renunță la publicitate

Știri generale
Boicotul împotriva Facebook ia amploare și în România! Prima companie uriașă care renunță la publicitate
Prima companie din România care se alătură boicotului împotriva publicităţii pe Facebook şi Instagram

Prima companie uriașă din România care renunță la publicitate vine să sprijine alți giganți în lupta contra Facebook. Despre cine este vorba și ce anunț a făcut compania?

Boicot împotriva Facebook. Prima companie din România care se alătură

România se alătură inițiativei de a distruge atitudinea degradantă populară pe Facebook și Instagram. O primă companie se alătură campaniei de boicotare a publicității Facebook, care a atras foarte repede sprijin din ce în ce mai mare pentru companii uriașe de la nivel mondial. Furnizorul de gaze E.OM a anunțat că „ia atitudine împotriva instigării la ură, discriminării şi intoleranţei” şi suspendă publicitatea şi postările pe Facebook şi Instagram. „La E.ON, acţionăm în conformitate cu valorile esenţiale, cum ar fi respectul, diversitatea şi toleranţa. Ne opunem expres şi hotărât rasismului, instigării la ură şi discriminării.

De asemenea, aşteptăm această atitudine clară din partea partenerilor noştri. În acest context, considerăm că este responsabilitatea noastră să revizuim angajamentul şi rolul nostru pe Facebook şi Instagram. Prin urmare, grupul E.ON va întrerupe toate anunţurile, postările şi activităţile pe Facebook şi Instagram până la o notificare ulterioară. Luăm atitudine împotriva instigării la ură, discriminării şi intoleranţei”, afirmă compania.

O companie românească se alătură campaniei "opriți ura pentru profit". Boicotul contra Facebook și Instagram continuă

O companie românească se alătură campaniei „opriți ura pentru profit”. Boicotul contra Facebook și Instagram continuă

Campania opriţi ura pentru profit continuă!

Free Press și Common Sense a lansat compania „Stop Hate for Profit”, alături de alături de asociaţiile Color of Change şi Anti-Defamation League. Totul s-a petrecut după decesul lui George Floyd, un afro-american neînarmat care a murit în timp ce era reținut de poliția din Minneapolis din motiv că părea suspect.

Campania țintește spre eradicarea discursurilor care incită la ură în spațiul public. În cursul zilei de luni, Ford și Adidas au anunțat că vor încheia parteneriatele cu compania lui Mark Xuckerberg, alăturându-se companiilor: Honda, Verizon și Unilever.