Bărbat din Târgu Jiu, mort după vaccinarea cu AstraZeneca. Ce au descoperit medicii în trupul lui

Bărbat din Târgu Jiu, mort după vaccinarea cu AstraZeneca. Ce au descoperit medicii în trupul lui
Bărbat din Târgu Jiu, mort după vaccinarea cu AstraZeneca. Ce au descoperit medicii în trupul lui

Apar informații de ultimă oră cu privire la moartea bărbatului din Târgu Jiu, la o zi după vaccinarea cu AstraZeneca. Vestea a venit ca un șoc pentru toată România, motiv pentru care, multe persoane au refuzat să se mai vaccineze cu serul produs de AstraZeneca. Bărbatul a fost imunizat pe data de 28 februarie, iar la o zi distanță, acesta și-a pierdut viața în timpul orelor de muncă. În urma necropsiei efectuate, medicii legiști au dezvăluit ce au găsit în corpul bărbatului.

Cum s-a întâmplat tragedia

Bărbatul, în vârstă de 47 de ani, a aprimit prima doză de vaccin AstraZeneca din lotul ABV 2856 pe data de 28 februarie. Acesta era inginer în cadrul Serviciului de Gospodărire a Apelor Gorj și fratele unui renumit medic din oraș. Potrivit rudelor, bărbatul nu suferea de alte probleme de sănătate, dar chiar și așa, acesta a murit la cateva ore după vaccinare.

În urma decesului survenit, medicii au constatat că victima a suferit un infarct miocardic acut întins, cauza morții neavând o legătură directă cu vaccinul.

Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva Covid a explicat în ce context s-au desfășurat evenimentele.

“După administrarea dozei de vaccin, conform procedurii, bărbatul a rămas în spaţiul de supraveghere postvaccinală timp de 15 minute, fără a prezenta modificări ale stării de sănătate, ulterior părăsind centrul de vaccinare.

A doua zi, pe 1 martie a.c., în jurul orei 8,00, în timp ce se afla la serviciu, persoana a suferit un stop cardio-respirator, situaţie care a impus solicitarea unui echipaj de prim-ajutor de la Ambulanţă. Persoanei i s-au aplicat manevrele de resuscitare atât în ambulanţă, cât şi în unitatea de primiri urgenţe a Spitalului Judeţean de Urgenţă (SJU) Târgu Jiu, iar în seara aceleaşi zile, în jurul orei 21.00, s-a declarat decesul pacientului.

Investigaţiile medicale efectuate în cadrul Secţiei Anestezie – Terapie Intensivă din SJU Târgu Jiu au evidenţiat modificări caracteristice unui infarct miocardic acut întins”, s-a arătat în comunicatul CNCAV.

Ce s-a descoperit, de fapt, la necropsie

În urma analizelor efectuate ulterior, medicii au descoperit numeroase cheaguri de sânge prezente în mai multe organe ale bărbatului, potrivit surse Antena3.

Din păcate, pacientului vaccinat cu AstraZeneca i s-au găsit tromboze în creier, plămâni, inimă și rinichi, inclusiv în intestine. În urma rezultatelor analizelor, medicii bănuiesc că bărbatul ar fi putut suferi de o pneumonie severă, însă nu pot explica foarte clar dacă cheagurile de sânge identificate au apărut din cauza serului AstraZeneca.

Raportul analizelor a fost înaintat către anchetatori, urmând a decide dacă există un raport de cauzalitate între vaccin lși moartea pacientului.

De asemenea, raportul va fi înaintat și către Ministerul Sănătății, urmând a se lua o decizie cu privire la efectuarea altor analize care ar putea conduce către un rezultat mai sigur.

 

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI