Banca Transilvania a dat lovitura în România: așa îți dai seama că nu are concurență pentru toți clienții

de: Năstase Mirabela
04 02. 2022

Banca Transilvania a dat lovitura în România, iar motivul constă în super-app-ul de bankig și payments, care la ora actuală este folosită de nu mai puțin de 2 milioane de persoane. De altfel, Banca Transilvania este în topul mondial al celor mai valoroase branduri bancare 2022, iar potrivit Brand Finance Banking 500 2022, banca este în topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, pe locul 304.

Banca Transilvania a dat lovitura în România

Revenind la aplicația cu care Banca Transilvania a dat lovitura în România, este vorba despre aplicația BT Pay, prin care poți face plăți contactless, transferuri de bani sau să plătești facturile. Astfel, aplicația BT Pay a devenit un super-app de banking și payments, care acum este folosită de 2 milioane de persoane.

Fiecare al doilea card pe care îl emite Banca Transilvania este în format digital, înrolat în BT Pay. Această aplicație are chiar și opțiuni complementare, donații, oferte şi sănătate.

Aplicația această mai ajută, totodată, și la gestionarea cardurilor, chiar și la originarea de carduri de credit și overdraft-uri full online, dar și la retragerea de bani de la bancomat, fără să mai ai nevoie de un card fizic. Cu ajutorul aplicației se pot face plăți contactless, transferuri de bani, plata facturilor și confirmarea cumpărăturilor online sau donații.

În numai o zi, cu ajutorul principalelor funcționalități ale BT Pay, cifrele indică că se fac:

  • 250.000 de plăți cu telefonul;
  • 100.000 de transferuri de bani;
  • 150.000 de confirmări ale cumpărăturilor online;
  • 1,5 milioane de verificări a banilor din cont;
  • 2.000 de plăți facturi/zi prin opțiunea lansată recent, Plăți facturi.

Banca Transilvania, în topul mondial al celor mai valoroase branduri bancare

„BT Pay este aplicația wallet care a deschis drumul către plățile contactless cu telefonul, prima de acest tip lansată pe piața de payments din România. Patru ani de BT Pay înseamnă formarea de comportamente noi, un alt mod de a face plăți – fie ele cumpărături la comercianți sau transferuri de bani -, dar și de a interacționa cu banca.

De-a lungul anilor, aplicația și-a păstrat poziția de leadership prin lansarea constantă de facilități, așa cum vom face și de acum încolo. BT Pay este cea mai bună opțiune de banking la distanță pentru clienții noștri”, a spus Gabriela Nistor, Director General Adjunct, Head of Retail Banking & Network, Banca Transilvania.

De menționat este că aplicația poate fi descărcată gratuit de pe Google Play, App Store sau Huawei App Gallery. Și anul acesta Banca Transilvania este în topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, ocupând locul 304. Valoarea acestui brand a crescut la 460 milioane de dolari, de la 441 milioane dolari, anul trecut.