Bacșiș istoric pentru un chelner, după ce s-au deschis restaurantele. A rămas șocat când a văzut suma

de: Alexandra Chivu
04 05. 2020

Restaurantele s-au deschis în Texas de vineri, drept pentru care clienții au dat buzna să recupereze timpul pierdut în izolare. Bucuria i-a transformat în oameni cu dare de mână, iar pe unul dintre ei generos din cale afară, oferind chelnerului care s-a ocupat de masa sa un bacșiș consistent.

Bacșiș istoris pentru un chelner, după ce s-au deschis restaurantele

Luminile au fost aprinse vineri în restaurantul Frog & The Bull din Austin, Texas, pentru a ura bun venit clienților. Proprietarul David Fernandez a așteptat câteva săptămâni să redeschidă localul, odată cu ridicarea restricțiilor impuse din cauza pandemiei de COVID-19. Imediat a venit și cadoul de bun venit oferit de un client, care a făcut ziua redeschiderii și mai specială.

Un bărbat și familia lui, clienți înainte de criză, au fost printre primii care s-au așezat vineri la masă și au făcut o comandă consistentă, în valoare de 337 de dolari. După ce a primit nota de plată, clientul, mulțumit de cum a fost servit și fericit că își poate savura mâncarea în locu-i preferat, a cerut să i se dubleze suma de plată, conform CNN.

„Am fost șocat. Nu înțelegeam de ce îmi dă mie banii”

Ospăratul, un tânăr de 18 ani, a rămas uimit dat fiind că nu mai primise niciodată o astfel de cerere, așa că l-a anunțat pe patronul restaurantului despre gestul inedit. Însă, generozitatea bărbatului nu s-a încheiat aici. După ce a primit ce a dorit, clientul a mai adăugat 300 de dolari bacșiș pentru ospătar și încă 1.000 de dolari ”pentru casă”. Totalul: 2.029 de dolari.

Bonul clientului generos

„Am fost cu adevărat șocat la început pentru că nu înțelegeam de ce îmi dă mie banii. A spus că este extrem de recunoscător că am deschis și ne-am expus riscului pentru a servi comunitatea”, a povestit ospătarul.

Restaurantul Frog & The Bull, cu specific iberic, a fost deschis cu cinci luni înainte de criza sanitară. Și-a întrerupt activitatea, la jumătatea lunii martie, la fel ca celelalte restaurante din SUA. Patronul a fost nevoit să concedieze o mare parte dintre angajați din această cauză, drept pentru care banii în plus plătiți de client sunt o contribuție bună pentru a pune din nou pe picioare afacerea, spune patronul.