Anunţul făcut de Kaufland chiar azi! Ce dă magazinul gratuit românilor, e de mare ajutor
Kaufland, celebrul lanț de hypermarket-uri foarte prezent în România, a făcut un anunț care îi va bucura pe români, înainte de Paște. Care este anunţul făcut de Kaufland chiar azi! Ce dă magazinul gratuit românilor, e de mare ajutor.
Ce anunţ a făcut Kaufland chiar azi, în Joia Mare a Paștelui. Ce gratuități se anunță pentru românii defavorizați
Kaufland, celebrul lanț de hypermarket-uri din România, a anunțat de curând o inițiativă prin care își propune să contribuie la sărbătorirea Învierii Domnului în rândul românilor mai nevoiași.
Astfel, sub numele de „Cutia cu Fericire”, Kaufland a lansat campania care constă în colectarea de alimente donate de clienții Kaufland. Alimentele strânse vor fi distribuite în colaborare cu un ONG specializat, acolo unde este nevoie mai mare.
Campania Kaufland se bazează, de fapt, pe generozitatea românilor
Campania a fost făcută pentru a oferi un Paște mai fericit celor care se confruntă cu dificultăți financiare și se bazează pe generozitatea clienților Kaufland.
Astfel, clienții Kaufland sunt încurajați să doneze produse alimentare de bază, neperisabile, cum ar fi conserve, paste, ulei, orez, apă, sucuri, dulciuri, snacks-uri, biscuiți, precum și produse de igienă personală.
Unde pot dona românii produsele în magazinele Kaufland
De asemenea, donațiile pot fi lăsate în „Cutia cu Fericire”, care este amplasată în apropierea caselor de marcat din magazinele Kaufland.
Inițiativa nu reprezintă o premieră pentru magazinele Kaufland România, care a mai desfășurat astfel de campanii în trecut. De data acesta, însă, Kaufland colaborează cu Rețeaua Națională a Băncilor de Alimente și Cantina Socială, astfel încât distribuirea produselor colectate să fie corectă.
Cine se va bucura de alimentele donate de clienți și strânse de magazinele Kaufland
Alimentele donate vor ajunge la persoane vârstnice, familii nevoiașe și alte categorii vulnerabile din societate.
Kaufland își propune astfel să continue cu astfel de inițiative și în viitor, contribuind la îmbunătățirea situației sociale și economice a românilor dezavantajați.
Se speră ca inițiativa Kaufland să fie una de bun augur
Participarea la campania „Cutia cu Fericire” este un gest simplu, dar care va avea un impact semnificativ în viața celor care se confruntă cu lipsuri materiale în preajma Paștelui.
„În contextul economic actual, marcat de incertitudini și dificultăți, gesturile de solidaritate devin și mai importante. Prin campania Cutia cu Fericire, Kaufland și partenerii săi le oferă o mână de ajutor celor care întâmpină dificultăți în această perioadă, aducându-le un strop de bucurie și speranță într-o perioadă atât de importantă”, informează retailerul german.