Andreea Esca, față în față cu Vulpița de la Acces Direct. Cine a fost mai tare după virus?

de: Ștefan R. Apostol
24 07. 2020

După ce au apărut zvonurile legate de starea de sănătate a Andreei Esca, și după declarațiile acesteia și confirmarea faptului că, atât ea, cât și soțul și fiul au fost descoperiți pozitivi la testul COVID-19, acum s-a aflat că și Vulpița și soțul ei au fost depistați pozitiv.

Andreea Esca, față în față cu Vulpița de la Acces Direct

După o perioadă de aproximativ trei săptămâni în care nu a fost prezentă pe micul ecran, Andreea Esca a revenit începând de aseară la pupitrul Știrilor PRO TV, și conform celor de la paginademedia.ro, a avut de luptat cu Observatorul Antena 1 care-și deschidea știrile cu informația de ultimă oră, și anume că Vulpița și al ei soț, Viorel, au fost depistați pozitivi la testul COVID-19.

Cine a fost mai tare după virus

Cum era de așteptat Știrile PRO TV, cu Andreea Esca în prim plan, au fost pe primul loc pe toate targeturile. Dacă ne uităm pe audiențele zilei precedente, Observatorul era pe primul loc la nivelul întregii țări, dar nu și la orașe și pe publicul general. Audiențele mari ale emisiunii informative de la Antena 1 se bazează pe unpublic numeros la nivel național, în timp ce Știrile Pro TV lasă mult Observatorul în urmă la orașe și pe publicul tânăr.

Andreea Esca, față în față cu Vulpița de la Acces Direct. Cine a fost mai tare după virus?

”NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, la Știrile Pro TV cu Andreea Esca s-au uitat, aseară, aproape 1,1 milioane de români. Cu Vulpița deschidere, Observatorul a fost la aproape 100.000 de telespectatori în urma Știrilor Pro TV.

Cu o zi înainte, situația era alta. Inversă. Miercuri, Observatorul Antenei 1 avea o medie de aproape 1,1 milioane de români pe post, în timp de Pro TV nu atingea un milion.

URBAN. La orașe, diferența dintre Pro TV și Antena 1 este considerabilă: 740.000 de români din mediul urban s-au uitat aseară la Esca și 460.000 la Observatorul despre Vulpița.

Și cu o zi înainte, distanța era mare, dar revenirea Andreei Esca a adus un plus.

De notat cota de piață: 25,8%, ceea ce înseamnă că peste un sfert dintre telespectatorii care aveau televizoarele deschise se uitau la Știrile Pro TV

COMERCIAL. Cu Andreea Esca în platou, Știrile Pro TV au avut o audiență de două ori mai mare decât a Observatorului pe publicul tânăr, comercial.

Mai exact: aproape 300.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Știrile Pro TV, față de 154.000 la Observatorul Antenei 1.”, anunță cei de la paginademedia.ro