Actrița Medeea Marinescu, revoltată pe compania aeriană Tarom. Cum au fost tratați pasagerii: „O mizerie ce ați făcut în această seară!”
Serviciile companiilor aeriene lasă de dorit, mai ales în ultima perioadă, având în vedere ultimii ani pandemici. Din păcate, restricțiile de călătorie au lăsat urme adânci în bugetele companiilor aeriene, iar acest lucru este resimțit inclusiv de clienți, care sunt victimele unor întârzieri și a unor anulări ale zborurilor. Ultimul incident de acest gen a fost povestit de Medeea Marinescu, puternic revoltată din cauza serviciilor TAROM. Ce i s-a întâmplat?
Aeronava în care se afla actrița, întârzieri masive la destinație
Actrița Medeea Marinescu a povestit experiența neplăcută trăită după ce a ales să apeleze la serviciile companiei Tarom pentru un zbor Cluj – București. Artista a vorbit despre întârzierea de două ore pe care a avut-o atunci când a decolat din Cluj, iar dacă nu era de ajuns, aeronava a mai avut o escală la Baia Mare, despre care pasagerii nu au fost informați.
Potrivit spuselor sale, în acest zbor au fost comasate două curse pentru a economisi niște bani, dar fără ca pasagerii să fie de acord sau măcar anunțați de această oprire inopinantă.
„Avionul trebuia să decoleze la 19:40. La ora 22:00 abia am fost îmbarcați. Problema este alta: că TAROM are din ce în ce mai multe întârzieri. Să nu fim anunțați cât va întârzia zborul și unde vom merge mai întâi, nu mi s-a mai întâmplat și mi se pare o lipsa profundă de responsabilitate și de respect.
141 de pasageri am urcat la Cluj, dintre care câțiva, 70, au coborât la Baia Mare și alți cinci au urcat de acolo. Au fost comasate două curse, nimeni fiind anunțat de acest lucru. Ceea ce mi se pare inadmisibil.
Cred că TAROM trebuie să dea niște explicații și cineva să plătească pentru aceste întârzieri nejustificate și această lipsa de respect crasă față de cei care folosesc TAROM.”, a declarat recvoltată Medeea Marinescu, la Antena 3 CNN.
Apelul actriței către ministrul Transportului
Medeea Marinescu a fost atât de supărată de bătaia de joc trăită, așa încât a ținut să transmită un mesaj și mai acid pe pagina sa de Facebook, unde se adresează public conducerii Tarom, dar și ministrului Transporturilor, luându-i la răspundere pentru vechile obiceiuri care batjocoresc clienții, în ciuda sumelor uriașe de bani pe care le plătesc pentru aceste zboruri cu întârziere, și uneori, chiar amânate.
În mesajul său adresat lui Sorin Grindeanu, Medeea MArinescu solicită intervenția autorităților pentru sancționarea companiei, subliniind totodată un posibil motiv pentru care lucrurile sunt lăsate la voia întâmplării: lipsa alternativei pentru cetățeni.
„TAROM!!!! O mizerie ce ați făcut în această seară!!!”, a scris actrița, pe pagina sa de Facebook.
„Să ne țineți prizonieri într-o sală de așteptare, anunțând că aveți întârziere o oră ( hahaha, mințind cu nerușinare, dar sunt deja obișnuită, e o practică la voi chestia asta), ne îmbarcați după două ore și jumătate de la Cluj și când, în sfârșit ne gândim că vom ajunge la București, ne anunțați ÎN AVION că trecem și pe la Baia Mare, unde vom stă cam douzaci de minute( sunt aici acum, o să măsor și minutele astea!)
CUM VĂ PERMITEȚI SĂ VA BATEȚI JOC DE NOI?? Nu ați anunțat nimic( pardon, pasagerul inocent de lângă mine îmi spune că “la lounge” i-au anunțat că merg în excursie la Baia Mare, însă pe noi, amărâții care n-am apucat un loc în față, la “ lounge”, nu ne-a anunțat nimeni, nu am avut de unde să ne cumpărăm o apă, pentru că micul băruleț s-a închis la ora 19).
Așadar, sper să ajung după miezul nopții în Bucurestisi voi face o plângere oficială.
Sper să fiți trași la răspundere. Domnule Sorin Grindeanu, ce facem cu Tarom? Cum rezolvăm gravele probleme? Sau nu contează, merge și așa. Că oricum n-ai altă companie cu care să poți zbura de la Cluj la București. Sau de la Timișoara , sau Iași…
Să va fie rușine!”, a fost mesajul postat de Medeea Marinescu.