A pus un ou în oțet și l-a lăsat așa 24 de ore. Ce s-a întâmplat apoi este fascinant

A pus un ou în oțet și l-a lăsat așa 24 de ore. Ce s-a întâmplat apoi este fascinant
Ce se intampla daca pui un ou in otet

Ce se întâmplă dacă pui un ou în oțet și îl lași acolo vreme de 24 de ore? Ei bine, cineva a făcut acest experiment și a făcut public rezultatul. Iată, așadar, ce se întâmplă.

A pus un ou în oțet și l-a lăsat așa 24 de ore

Acesta este un experiment foarte simplu, pe care oricine poate să îl facă, și te poți inspira și tu de pe Internet, dacă vrei. Tot ce trebuie să faci este să torni oțet într-un pahar, iar apoi să introduci oul de găină și să îl lași acolo vreme de 24 de ore. Ce se va întâmpla însă în urma acestui experiment simplu? Ei bine, ceva fascinant, și anume, oțetul va face ca coaja de ou să dispară, iar interiorul oului să se transforme într-o bilă de consistența jeleului.

Explicația este una care merită menționată. Aciditatea oțetului nu face decât să dizolve calciul din care este formată coaja oului. Oul devine în cele din urmă complet neted și chiar i se poate observa inetriorul de culoare portocalie. Trebuie lucrat însă cu mare grijă cu oul, căci în momentul în care membrana se rupe, conținutul oului o să se împrăștie peste tot.

Beneficiile oului

Se știe că oul este unul dintre cele mai speciale produse din alimentația omului. El este sănătos și conține mulți nutrienți pentru organism. Cu toate că există o multe mituri despre ouă, de fapt, oul este unul dintre cele mai neînțelese alimente. Oul este bogat în substanțe nutritive care au rol esențial în menținerea stării de sănătate, precum vitaminele A, B5, B6, B12, D, E, K, acid folic, seleniu, fosfor, calciu si zinc. În plus, oul mai conține și acizi grași Omega 3, care au rolul de a reduce inflamațiile din organsim, în special la nivelul vaselor de sânge și la încheieturi. Tot acizii Omega 3 mai pot să prevină și afecțiuni cum ar fi osteoartrita sau bolile cardiovasculare.

De asemenea, ouăle pot reduce senazația de foame. De ce? Pentru că ele sunt o bogată sursă de proteine, iar datorită aminoacizilor lor, ele sunt absorbite în organism mai ușor. De aceea, asta le face mai prețioase când vrei să slăbești deoarece sunt foarte sățioase și micșorează apetitul. De exemplu, studiul a arătat că indivizii care mănâncă ou la micul dejun ajung să își reducă semnificativ circumferința taliei și au o senzație de foame mult mai mică decât dacă consumă zilnic un mic dejun bazat pe carbohidrați.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI