25 mart. 2020 | 15:26

Premieră în lupta Digi 24 și Antena 3. Lovitură decisivă pentru trustul Intact

Știri generale
Premieră în lupta Digi 24 și Antena 3. Lovitură decisivă pentru trustul Intact
Digi 24, lovitură pentru Antena 3. Audiențele spun totul

Consumul de știri s-a schimbat în timpul acestei crize sanitare pe care o traversăm. Românii au decis care este, pentru ei, sursă preferată de informare. Audiențele au spus totul. Care au fost cifrele istorice al televiziunii câștigătoare?

Digi 24 versuri Antena 3. Lovitură decisivă pentru trustul Intact

Conform noilor măsuri, românii părăsesc domiciliile doar pentru a se aproviziona și pentru a merge la serviciu. În timpul în care se bucură de vacanța nepregătită de care au avut parte se actualizează. Cei mai mulți au preferat Digi 24 în perioada aceasta. Digi este la momentul actual cel mai urmărit post de știri atunci când se fac anunțuri importante. La orele 19:00, ieri seară, în timpul anunțului lui Orban, cele mai urmărite stații au fost; Antena 1, Pro TV și pe al treilea loc Digi 24. Cifrele trustului Intact au ajuns aproape de două ori mai mari decât Antena 3, în contextul în care Digi înregistra sâmbătă cele mai mari audiențe din istoria stație în timp ce se difuza Ordonanța militară. Recordul a fost depășit aseară, 24 martie, când aproximativ 900.000 de români au preferat să urmărească noile vești la Digi.

Structura publicului  

-Aproape un sfert din publicul Digi 24 a fost din segmentul comercial (220.000 din 850.000)
-În cazul Antena 3, din totalul de 470.000 de români pe post, doar 56.000 au fost între 18 și 49 de ani.
-La România TV, din totalul de 505.000 de români, doar 62.000 au fost din publicul comercial urban tânăr. (Sursa: paginademedia.ro)

Digi 24, audiențe istorice

Digi 24, audiențe istorice în cadrul stației

Digi 24, audiențe mari și în prima zi de stare de urgență

Trustul a fost cel mai urmărit post de știri și în prima zi a stării de urgență, fiind și a patra televiziune în clasamentul general pe publicul tânăr cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Pe publicul comercial, timp de patru ore, Digi a avut o medie de aproape 80.000 de telespectatori, după generalistele Antena 1, Pro TV și Kanal D.