07 dec. 2024 | 09:26

Se lansează o nouă televiziune în România: Ce va difuza și cum plănuiește să cucerească telespectatorii români

ACTUALITATE
Se lansează o nouă televiziune în România: Ce va difuza și cum plănuiește să cucerească telespectatorii români
Boom TV intră pe piața televiziunilor muzicale: investiție de 130.000 de euro pentru a cuceri telespectatorii români.

România se pregătește să primească un nou jucător pe piața televiziunilor muzicale, odată cu lansarea Boom TV, un proiect ambițios care promite să redefinească modul în care publicul consumă muzică la televizor. Licența audiovizuală pentru acest nou post a fost recent aprobată de Consiliul Național al Audiovizualului (CNA), iar planurile anunțate promit o ofertă diversificată și atent gândită.

Ce aduce nou Boom TV pe piața televiziunilor muzicale

Boom TV se va diferenția printr-o selecție atentă de conținut muzical, evitând genurile tradiționale precum muzica populară, lăutărească, manele, dar și muzica clasică, opera sau opereta. Publicul-țintă va beneficia de o grilă variată care include emisiuni precum „Morning Gold”, „Club Hits”, „Top Fan” și „Retro Show”, toate găndite să acopere o paletă largă de stiluri și gusturi muzicale.

Potrivit reprezentantului companiei, Alin Petran, Boom TV își propune să adune sub același acoperiș muzical genuri variate pentru a răspunde unui spectru larg de preferințe. Strategia include nu doar o abordare editorială unitară, dar și o prezență pe rețelele proprii de cablu și online. „Boom TV se vrea o televiziune muzicală care să conțină toate aceste stiluri muzicale. Este vorba și de o decizie de business, pentru că vrem să avem propriul nostru canal de muzică, parte din oferta noastră de servicii”, a explicat acesta în fața membrilor CNA.

Investiția și planurile de expansiune

Cu un buget inițial de 130.000 de euro, Boom TV plănuiește să se susțină financiar prin publicitate, teleshopping și producția de spoturi publicitare. De asemenea, postul va fi disponibil într-un format HD, cu difuzare națională și accesibilitate extinsă în Uniunea Europeană. Această abordare asigură o acoperire amplă și un impact vizibil asupra pieței media din România.

TV Sat 2002, compania care operează Boom TV, nu este la prima experiență pe piața media. Aceasta deține deja mai multe licențe pentru televiziuni precum TVSudEst, TVSat, Moldova TV și Exploris, precum și patru posturi de radio online sub brandul BOOM. Acest portofoliu diversificat reflectă expertiza companiei în gestionarea și dezvoltarea conținutului media.

Lansarea Boom TV vine într-un context competitiv, având în vedere că în România există deja 22 de televiziuni cu tematică muzicală. Cu toate acestea, Alin Petran consideră că piața are încă loc pentru inovație și pentru un proiect care integrează mai multe stiluri muzicale, răspunzând astfel nevoilor unui public mai larg.

Prin abordarea sa diversificată și prin susținerea unei infrastructuri solide, Boom TV speră să devină rapid un reper pe piața televiziunilor muzicale din țară și să cucerească inimile telespectatorilor români.