Toți românii trebuie să știe că pot face asta acum în Lidl, Kaufland sau Profi. Cum iei chiar și la jumătate de preț totul

Toți românii trebuie să știe că pot face asta acum în Lidl, Kaufland sau Profi. Cum iei chiar și la jumătate de preț totul

În timp ce unii profită deja de aceste prețuri mai mici, o mare parte dintre românii care merg la Lidl, Kaufland sau Profi în continuare cumpără produse la prețuri mari. Iată cum poți beneficia de prețuri reduse în marile lanțuri de magazine din țară.

Inflația crescută determină românii să găsească alternative pentru a-și putea achiziționa cele necesare, prețurile fiind din ce în ce mai mari pentru salariile mici sau pensiile infime. Astfel, românii devin din ce în ce mai atenți atunci când hotărăsc să plătească anumite produse.

Aceștia se reorientează către magazinele de tip discount care își întâmpină clienții cu prețuri mai mici cu aproximativ 15% în comparație cu media pieței. De asemenea, prețurile mari determină tot mai mulți români să își îndrepte atenția către hypermarketurile care oferă carduri și aplicații mobile în care clienții beneficiază de reduceri și oferte, modalități prin care aceștia reușesc să-și asigure necesarul traiului de zi cu zi.

Inflația reprezintă pierderi atât pentru cetățeni cât și pentru magazine, puterea de cumpărare fiind tot mai mică. Așadar, retailerii încearcă să includă tot mai multe produse la reduceri pentru a nu-și pierde clienții, iar unele magazine aleg să adauge chiar și produse le bază în aceste oferte.

De asemenea, magazinele iau în considerare și cantitatea cumpărată, oferind clienților prețuri mai mici pentru mai multe produse care ajung în coșurile românilor. Piața magazinelor de tip discount cunoaște o creștere de 5,5 puncte procentuale pe anual, aflându-se în permanentă expansiune. Astfel, hypermaketurile, în ciuda inflației aflată pe o traiectorie ascendentă, reușesc să își păstreze clienții, chiar și în aceste vremuri grele.

Beneficiază de cardurile de fidelitate ale magazinelor Lidl sau Profi

Clienții care aleg să apeleze la carduri de fidelitate sau aplicațiile mobile ale retailerilor beneficiază de reduceri între 10 și 30%, iar unele produse ajung chiar să fie reduse la jumătate de preț. Acestea sunt urmă sunt produsele care se apropie de data expirării, de cele mai multe ori fiind semnalizate cu etichete speciale în foarte multe magazine.

Magazinele țin pasul cu actualele vremuri, adaptându-și ofertele la nevoile românilor. Unii retaileri includ în ofertele sale și produse de bază precum făina, orezul, uleiul și laptele. Așadar, în urma unei investigații a reporterilor Antena 1, aceștia au descoperit că un kilogram de cartofi, unul de ardei, carnea de pui și laptele ar costa 24 de lei atunci când sunt achiziționate prin facilitățile unei aplicații, în comparație cu 30 de lei, prețul între de la raft, însemnând o reducere de 20%.

De asemenea, românii apelează la acest tip de magazine chiar și atunci când aleg să își cumpere hainele, produsele de îngrijire, sau obiectele de uz casnic, regăsindu-le chiar și cu 30% mai ieftine. Așadar, aplicațiile mobile sau cardurile de fidelitate oferite de către magazine ar putea fi o soluție la prețurile care au explodat în ultimele luni.