06 aug. 2022 | 15:11

Reușita excepțională de la Digi | RCS-RDS: toți românii care vor telefonie și internet trebuie să afle acest aspect atunci când aleg operatorul

Ghidul cumpărătorului
Reușita excepțională de la Digi | RCS-RDS: toți românii care vor telefonie și internet trebuie să afle acest aspect atunci când aleg operatorul

Digi RCS&RDS înregistrează reușita care îi surprinde pe toți clienții săi. Românii care doresc un abonament la servicii de televiziune și internet ar trebui să consulte acest aspect înainte de a-și alege operatorul.

Digi România a reușit încă o performanță, fiind cel mai mare grup de telecomunicații din România. Milioane de abonați din România au fost surprinși de anunțul oficial făcut de Digi RCS&RDS care face referire către reclamațiile primite de către companie de-a lungul anilor cu privire la serviciile oferite de către companie.

Potrivit acestor informații făcute publice de către ANCOM, pe parcursul anului 2021, numărul reclamațiilor a cunoscut o scădere în ceea ce privește compania RCS&RDS și serviciile oferite de către acesasta. De asemenea, numărul nemulțumirilor abonaților se află într-o continuă scădere.

Cu toate că Digi RCS&RDS numără milioane de români abonați la serviciile sale, dar se poate lăuda și cu o infrastructură impresionantă pentru a putea oferi servicii de internet fix și de televiziune, care acoperă zeci de mii de kilometri de fibră optică. Chiar și așa, uneori mai există și probleme pe care compania se grăbește să le rezolve de fiecare dată.

Din datele oficiale publicate de către ANCOM reiese faptul că abonații companiei anterior menționate sunt din ce în ce mai mulțumiți de către serviciile primite, având în vedere numărul de reclamații tot mai scăzut pentru ambele semestre ale anului 2021.

Reușita cu care se poate lăuda Digi RCS&RDS

În concret, compania Digi România a înregistrat o scădere a numărului de reclamații de 10 puncte procentuale per 1.000 de conexiuni. Cu toate că această cifră pare mică în numărul de procente, raportată la cifrele absolute acest număr de reclamații este foarte mic pentru companie, arătând o scădere clară.

Reducerea acestui număr de nemulțumiri reprezintă un obiectiv nu doar pentru Digi România, cât și pentru ceilalți furnizori de telecomunicații, dar și alte companii care activează în diferite domenii, însă nu toate au reușit o asemenea performanță.

Chiar dacă Digi RCS&RDS este lider de piață în domeniul furnizării serviciilor de internet fix, această companie nu se află printre acelea care înregistrează plângeri masive din partea clienților. Secretul constă în faptul că această companie investește permanent în îmbunătățirea infrastructurii de internet mobil. În prezent, RCS&RDS oferă unul dintre cele mai bune servicii de acest tip de pe teritoriul României.