„Varză murată”, „Certificat verde” sau „Survivor” sunt doar câteva exemple din ce au căutat românii pe Google, în 2021

„Varză murată”, „Certificat verde” sau „Survivor” sunt doar câteva exemple din ce au căutat românii pe Google, în 2021

Ce-au mai căutat românii pe Google, în 2021? În mod deloc surprinzător, „ai noștri” nu se dezmint nici anul acesta. Ce spune acest „top al căutărilor” despre noi, ca nație? Psihologii ar putea să dea, probabil, un răspuns.

Oamenii sunt diferiți, prin natură. Atât de diferiți încât pot deveni interesați de „varză murată”, de emisiuni tv sau, după caz, de modul în care funcționează celebrul certificat verde, atât de necesar vremurilor pe care le trăim acum.

Care sunt cele mai căutate cuvinte, pe Google, în 2021, la noi în țară?

Atunci când vorbim despre România, cele mai căutate cuvinte pe Google, în 2021, au fost: „loteria vaccinării”, „programare pentru vaccinare” sau „certificat verde”. Iar dacă astfel de căutări devin logice, în contextul dat, „varza murată” pare scoasă din context.

Mai mult, românii par deosebit de interesați de decesul lui „Petrică Mâțu Stoian”, numele artistului de muzică populară aflându-se printre cele mai populare căutări ale ultimei perioade. La fel de multă atenție primește și Alexandra Dinu, cu toate că, în cazul acesteia, nu ne putem explica fenomenul.

Inclusiv evenimetul tragic prin care a trecut actorul Alec Baldwin i-a intrigat extrem de mult pe români.

La capitolul rețete de mâncare, oamenii își doresc să știe cum se pune varza sau cum să facă „gem de gutui”, „banana bread”, „lasagna”, „salam de biscuiți”, „eclere”, „cremă de zahăr ars” sau „macarons”.

Producțiile cinematografice (ale micului și marelui ecran) au fost, la rândul lor, la mare căutare (și la propriu, și la figurat). „Dune”, „Red Notice” sau „Squid Game” se află printre cele mai populare căutări, în 2021.

Nici domeniul sportiv nu a fost omis: „Australian Open”, „România-Islanda”, „US Open”, „Italia-Anglia”, „România-Armenia”, „Roland-Garros”, „Anglia-Danemarca”, „Franța-Elveția”, „Emma Răducanu”, „David Popovici” – doar câteva dintre subiectele care stârnesc interesul românilor, pe Google.

Cele mai căutat show-uri românești de televiziune sunt: „Survivor”, „Asia Express”, „Burlacul”, „Vlad”, „Căsătoriți pe Nevăzute”, „Românii au Talent”, „Masked Singer”, „Adela” și „Mireasa” (probabil „pentru fiul meu”).

Citește și: