TikTok își deschide lanț de restaurante: unde vei putea mânca cele mai virale rețete de pe platformă

de: Ozana Mazilu
20 12. 2021

Dacă ai văzut vreodată o rețetă virală pe TikTok care arată surprinzător de delicioasă, s-ar putea să poți încerca în curând felul de mâncare, fără a fi nevoie să îl pregătești singur. Începând cu luna martie a anului viitor, platforma deschide sute de locații TikTok Kitchen numai cu livrare în SUA, deocamdată.

TikTok a făcut echipă cu Virtual Dining Concepts pentru a crea restaurantele, relatează Bloomberg. Vor începe cu aproximativ trei sute de locații și intenționează să se extindă la mai mult de o mie până la sfârșitul anului 2022. Virtual Dining Concepts are o experiență notabilă în acest domeniu, după ce a lucrat cu megastarul YouTube MrBeast la restaurantele sale virtuale MrBeast Burger.

Meniul TikTok Kitchen, care se va schimba trimestrial, va include unele dintre cele mai mari tendințe alimentare ale platformei. Lotul inițial de feluri de mâncare conține paste feta coapte (despre care Google spune că a fost cel mai căutat fel de mâncare din 2021), un burger smash și chipsuri de paste.

TikTok spune că își va oferi cota parte din profit creatorilor rețetelor de pe platformă. Cu toate acestea, TikTok nu a clarificat cum îi va selecta pe adevărații creatori ai preparatelor, spre deosebire de un utilizator care ar fi putut copia o rețetă și a făcut-o virală.

TikTok a anunțat câteva schimbări care ar urma să îmbunătățească experiența utilizatorilor

Încă de la începuturile sale, TikTok s-a definit ca fiind acea rețea de socializare destinată copiilor și adolescenților. În timp, această percepție a suferit mutații, astfel încât persoane de toate vârstele au început să-și facă conturi aici, pentru a se înregimenta în trend-urile momentului. Mai mult, companiile au văzut, de asemenea, oportunitatea, dând o șansă advertării pe TikTok. În concluzie, rețeaua a ajuns să fie un fel de „win-win” pentru toată lumea.

Și cum TikTok se chinuie să țină pasul cu prezentul, în încercarea de a nu deveni o rețea de socializare „one hit wonder”, așa cum li s-a întâmplat și altora în trecut, a anunțat o serie de îmbunătățiri, în ceea ce privește aspectul și funcționalitatea aplicației mobile. Printre modificări notăm: rezoluția crescută, însă și efecte noi, menite să stimuleze imaginația tiktokerului.