Kaufland a dat startul pentru toți. Se întâmplă cu angajații, dar îi vizează pe toți clienții

Kaufland a dat startul pentru toți. Se întâmplă cu angajații, dar îi vizează pe toți clienții

Kaufland a venit cu un anunț important în contextul campaniei de vaccinare și toți clienții trebuie să fie interesați de asta.

Kaufland a venit cu un anunț major în contextul campaniei de vaccinare, intrate deja în a doua etapă. Angajații supermarketului au început de marți să se vaccineze împotriva COVID-19, transmite compania într-un comunicat de presă.  Motivul e simplu, susține Kaufland.

Totul se întâmplă din dorința de a se proteja și de a avea grijă de sănătatea lor și a celor din jur.

Kaufland a dat startul vaccinării în rândul angajaților

Kaufland deține mai multe magazine la nivel național, în care lucrează nu mai puțin de 15.000 de salariați. Angajații din retail fac parte dintr-un segment cheie, cu rol esențial, prioritizat de autorități în etapa a doua din cadrul Strategiei de vaccinare, se arată în comunicat.

,,În fiecare zi, cei din linia întâi duc o luptă grea. Sunt deosebit de recunoscător în numele întregii echipe Kaufland că suntem printre primii care vor beneficia de această soluție mult-așteptată de o lume întreagă: speranța unui viitor fără frică”, a declarat Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.

Angajații Kaufland România din magazine, depozite și birouri, se vor vaccina începând de azi, conform programărilor din cadrul platformei oficiale de vaccinare.

,,Suntem de azi mai puternici în fața virusului care ne-a transformat tuturor viețile, iar magazinele Kaufland devin și mai sigure. Și eu mă voi vaccina alături de colegii mei, cărora le mulțumesc că dau dovadă de responsabilitate față de ei și cei din jur, la fel ca până acum”, a adaugat Marco Hößl.

Ce măsuri de siguranță s-au luat în supermarketuri

Încă de la declanșarea pandemiei, Kaufland România a făcut toate eforturile pentru a avea un spațiu sigur de cumpărături, atât pentru clienți, cât și pentru angajați. Compania a investit astfel peste 20 de milioane de lei în implementarea măsurilor de protecție și prevenție în spațiile sale – magazine, depozite și sedii.

De asemenea, susține compania, este primul lanț de hipermarketuri care și-a certificat spațiile cu standardul internațional DEKRA, ce atestă că respectă toate măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19 și sunt oficial ,,locații de încredere”.

Magazinele Kaufland România sunt dotate, între altele, cu porți de termometrizare contactless la intrare, dispensere automate fără atingere cu dezinfectant de mâini gratuit pentru clienți și angajați, geamuri de protecție la casele de marcat, benzi de semnalare a distanței de siguranță și signalistică ce promovează mesajele de prevenție, igienizarea spațiilor comune e făcută de mai multe ori pe zi, iar angajații au echipamente de protecție de unică folosință și acces la o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă.

Companai deține 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 138 de magazine în România. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: