Anunțul momentului de la eMAG. Surpriză pentru toți clienții

Anunțul momentului de la eMAG. Surpriză pentru toți clienții

Cel mai mare retailer online din țara noastră pregătește surprize pentru utilizatori și selleri. Clienții eMAG vor beneficia de o experiență îmbunătățită. Compania va investi 251 de milioane de lei în dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace, în următorii trei ani.

Comerțul online a fost accelerat de pandemie, eMAG înregistrând o creștere cu 80% în ultimul an, ceea ce înseamnă, în cifre, 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria și Ungaria.

Specialiștii în marketing digital consideră că acest nou trend nu va fi unul efemer, ci pandemia a dat naștere unei noi mentalități în rândul cumpărătorilor, a schimbat comportamentul acestora în materie de shopping, iar această tendință se va menține și în anii care urmează.

Prin urmare, retailerii online învestesc în dezvoltare, pentru a nu pierde cotă de piață și a reprezenta, în continuare, o opțiune pentru românii care fac cumpărături online.

„Am investit constant în dezvoltarea eMAG Marketplace pentru a crea un hub al IMM-urilor românești. În următorii 10 ani, obiectivul nostru este să exportăm în regiune know-how-ul și tehnologia dezvoltate în România și ne dorim să fim prezenți pe toate piețele din Europa Centrală și de Est”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Astfel, după 10 de activitate, eMag continuă să se dezvolte și să își inoveze serviciile.

„În primii 10 ani de eMAG Marketplace ne-am concentrat pe dezvoltarea tehnologiei, a echipei și infrastructurii care permite să oferim funcționalități extinse pentru creșterea afacerii și integrarea rapidă. În prezent, ni se alătură trei selleri noi în fiecare oră.

De acum, intrăm într-o nouă etapă de dezvoltare accelerată care vizează extinderea internațională. Astfel, vom putea susține și mai mult antreprenorii locali care doresc să își extindă business-ul la nivel internațional,” a declarat Florin Filote, Vicepreședinte eMAG.

2021 – anul marilor proiecte eMAG

Astfel, în septembrie, compania va lansa aplicația mobilă eMAG Marketplace. Cu ajutprul acesteia, vânzătorii vor avea la dispoziție instrumente noi care le vor fi de folos în dezvoltarea lor.

De asemenea, planurile mari pentru 2021 nu se opresc aici. Partenerii care vor să își extindă business-ul pe plan internațional vor putea fi integrați într-un program nou, menit să simplifice procesul de listare în eMAG Ungaria.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: