Anunțul eMAG care vrea să schimbe totul pentru clienți. Alternativa online pentru mersul la magazin

Anunțul eMAG care vrea să schimbe totul pentru clienți. Alternativa online pentru mersul la magazin

Unul dintre cei mai mari retaileri din România, eMAG a venit cu anunțul care va schimba obiceiurile clienților. Magazinul are în plan să vină cu o nouă modalitate de a-i ajuta pe clienții săi.

Proiectul magazinului eMAG prevede comercializarea produselor alimentare. De implementarea proiectului se ocupă Ciprian Tănăsescu, care este fostul șef de departament al Metro. În proiect este prevăzut un depozit în care vor putea fi depozitate peste 20 de mii de produse alimentare, toate provenind de la producătorii români.

Ulterior, aceste alimente vor fi livrate cât mai rapid pentru clienții magazinului. Deși aceste informații există deja, reprezentanții retailerului eMAG nu au dorit să ofere mai multe detalii despre planul magazinului.

”Obiectivul nostru este să le oferim clienților servicii noi. Avem planuri ambițioase de dezvoltare, însă vom putea oferi mai multe detalii la finalul lunii iulie”,  au menționat reprezentanții magazinului pentru Ziarul Fianciar.

Specialistul în branding, Vlad Fiscutean a explicat de ce această strategie nu ar trebui să uimească: ”Ei deja aveau ideea de supermarket doar că în colaborare cu alte branduri de pe piață. Ei s-ar putea să rezolve un lucru care e cunoscut pe piață și anume că întreprinzătorul mic în zona aceasta agro nu are efectiv unde să vândă produsele pentru a avea o continuitate”.

Anunțul eMAG surprinde clienții săi

Lucrurile nu sunt însă atât de simple, având în vedere că vorbim despre produse alimentare. Acestea, fiind perisabile trebuie găsită o soluție în ceea ce privește livrarea cât mai rapidă.

”Probabil că doar în localitățile cu o concentrare mare de populație, cum ar fi București, Timișoara, Cluj și așa mai departe. Nu prea văd o variantă să trimiți prin curier alimente de 100 de lei la atât de mulți kilometri”, a afirmat Vlad Fiscutean.

La sfârșitul anului 2020, zona de comerț online a atins o cifră de 5,6 miliarde de euro. Această cifră arată o creștere de 30 de puncte procentuale comparativ cu anul 2019. eMAG a fost unul dintre promotorii acestui lucru, având în vedere că vânzările retailerului au crescut cu 50% față de anul precedent, luând în considerare contextul pandemic.

Românii au folosit un serviciu similar, Team Fresh, în timpul în care nu au putut ieși din casă, astfel că proiectul eMAG ar putea însemna și mai mulți clienți.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: