Vestea momentului de la Lidl: toți românii trebuie să afle. E premieră absolută pentru toți clienții

Vestea momentului de la Lidl: toți românii trebuie să afle. E premieră absolută pentru toți clienții

Lidl lansează aplicaţia mobilă Lidl Plus. Este o premieră, deoarece este primul program digital de loializare al retailerului în România.

Lidl Plus include un card digital de fidelitate, iar printre avantajele oferite se numără accesul exclusiv la oferte speciale şi promoţii săptămânale pentru produse, precum şi centralizarea bonurilor şi a istoricului digital al cumpărăturilor.

Ca să ai acces la aplicația Lidl Plus, trebuie să descarci gratuit aplicaţia din Google Play sau AppStore, să îţi creezi cont şi să selectezi magazinul preferat Lidl. Aplicaţia poate fi utilizată în toate magazinele Lidl din România, precum şi în alte ţări în care această platformă este disponibilă.

Prin intermediul aplicației poți beneficia de cardul de fidelitate digital Lidl Plus, pe care trebuie să îl scanezi la casa de marcat. Astfel, te vei bucura de beneficiile exclusive oferite de programul de loialitate. Acestea sunt înnoite săptămânal și include oferte, cupoane, taloane răzuibile, istoricul cumpărăturilor și broșuri digitale cu oferte Lidl.

Reducerile și beneficiile pentru clienții Lidl constau în cupoane, prin care ai acces la promoţii sau preţuri speciale aplicate pe cantitatea de produse achiziţionate. Și care se activează din meniul aplicaţiei, înainte de a scana cardul Lidl Plus la casa de marcat.

Dacă ai noroc, poți câștiga și premii prin aplicația Lidl Plus. Taloanele răzuibile digitale pot  fi primate în urma autentificării la casa de marcat cu cardul de fidelitate. Acestea pot ascunde premii, precum cupoane de reducere cu valabilitate limitată la diverse categorii de produse.

De asemenea, de curând, Lidl a devenit una dintre companiile care, împreună cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente, sprijină combaterea risipei alimentare prin acțiuni de amploare la nivel național. Astfel, la începutul lunii septembrie s-a înființat Federația Băncilor pentru Alimente din România – FBAR.

Lidl, alături de celelalte companii care susțin rețeaua de Bănci pentru Alimente, sprijină această inițiativă, care atrage atenția populației asupra problemei risipei alimentare și invită și ceilalți actori din mediul privat să se alăture.

 

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI