22 ian. 2020 | 14:28

eMAG face o schimbare importantă pentru livrările din București și Ilfov

ACTUALITATE
eMAG face o schimbare importantă pentru livrările din București și Ilfov

Dezbaterile despre schimbările climatice fac parte din agenda publică în această perioadă. Iar eMAG vrea să-ți arate că-i pasă de asta.

eMAG e o companie gigant care a creat fenomenul de e-commerce în România și care a ajutat, prin acest succes, și la dezvoltarea altor afaceri. Acum, susține că vine pe piața din România cu un serviciu unic. Se numește eMAG Green Delivery, iar compania vrea să arate, în acest fel, că-i pasă de mediul înconjurător.

E, mai degrabă, o mișcare prin care eMAG vrea să-și facă o imagine bună. Pentru că pe tine nu te ajută foarte mult acest lucru. Mai ales că taxa de livrare pentru comenzile mai mici de 1.500 de lei rămâne în vigoare.

eMAG vrea să arate că îi pasă de poluare

Serviciul eMAG Green Delivery presupune  livrarea cu automobile 100% electrice. Compania susține că noul serviciu va fi activ pentru livrarea planificată în București și județul Ilfov, într-o primă etapă, urmând ca în două luni să fie extins și pentru alimentarea rețelei easybox.

„Ne preocupă ce lăsăm în urmă, iar prin această investiție venim în sprijinul clienților noștri interesați de sănătatea mediului și ne continuăm astfel eforturile de a construi un model de business responsabil. Împreună cu Sameday, ne propunem ca în următoarele șase luni să ajungem la 70 de vehicule 100% electrice și, treptat, să reducem amprenta de carbon pe care o lăsăm asupra mediului înconjurător”, spune Radu Ilinof, director customer experience eMAG.

În primă fază, livrarea eMAG Green Delivery va include șase automobile Nissan E-NV200, fiecare cu o capacitate de peste 200 de colete și autonomie între 200 și 300km.

green_delivery_emag_36567600

Stațiile de încărcare sunt alimentate cu energie 100% verde, susține eMAG, iar livrările se vor realiza prin intermediul companiei de curierat SameDay, deținută tot de companie.

Ce face eMAG acum e similiat cu mișcarea prin care a anunțat rețeaua easybox. Astfel, compania susține că vrea să contribuie la reducerea consumului de dioxid de carbon datorită numărului mai mic de drumuri parcurse de o mașină pentru a livra comenzile.

În loc de 50 de drumuri cât ar face în cazul livrării tradiționale pentru 50 de colete, cu livrarea la easybox va face un singur drum. Datele arată că pentru fiecare colet în parte livrat prin intermediul firmelor de curierat se produc 300g emisii de dioxid de carbon. Pe de altă parte, un colet încărcat într-un sistem de lockere presupune un consum de numai 14g de dioxid de carbon.