Poate că n-ai zice de-un Logan că poate concura cu BMW sau Volkswagen. Dar cineva s-a chinuit să facă din Dacia o mașină excepțional. Și i-a ieșit.
Ce vezi în clipul de mai jos e o Dacia Logan. Sau a fost. Acum e o mașină super tunată ale cărei modificări au costat peste 15.000 de euro. Vorbim de-o modificare radicală la interior și exterior.
Înainte de modificare, era o Dacia Logan banală, produsă în 2007. Era versiunea cu motor 1.,4 litri. Cel care a modificat-o a primit-o de la tatăl său în 2013 și mașina avea 38.000 de kilometri.
Proprietarul i-a schimbat aripile laterale cu unele mai mari, jantele într-unele mai mari (17 inci), iar suspensia a fost şi ea modificată. E astfel una dintre puţinele Dacia modificate, cu suspensie pneumatică cu gardă la sol reglabilă. Totodată, habitaclul a fost tapisat cu Alcantara şi suprafeţe din piele care combină nuanțele de negru şi roşu ca să urmeze nuanţa specială de roşu aplicată pe caroserie.
Dacă ți-a plăcut proiectul din România, iată încă unul din Algeria. Acest model pe care nu l-ai vedea de la Dacia sau Renault are 300 cai-putere, frâne Brembo de la Renault Megane RS pe față și de la Clio RS pe spate, iar anvelopele sunt Michelin Pilot Sport 4. Abordarea celor din Algeria e similară cu a celor din America de Sud care și-au făcut acasă un Logan RS.
Motorul de pe acest Logan care-i bun și de curse, și de oraș e de pe un Renault Clio RS, are 2.0 litri și cutia de viteze e una manuală în șase trepte.
Dar nu doar proprietarii modifică mașinile Dacia. De exemplu, un Sandero a fost pregătit pentru raliul de la Monte Carlo. Acest model e dotat cu tracțiune integrală, are un motor turbo de 1,6 litri și dezvoltă 265 CP. Prețul pentru o așa mașină? Între 165.000 și 195.000 de euro.