eMAG: câți români din mediul rural cumpără online

eMAG: câți români din mediul rural cumpără online

Comerțul online a câștigat tot mai mult teren. În vârful lanțului trofic din România stă eMAG. Magazinul online comunică acum câteva statistici privind comerțul online în mediul rural.

Comerțul online devine din ce în ce mai popular și în zonele rurale ale țării, deoarece clienții sunt încântați de gama extinsă de produse la care au acces și că pot comanda oricând doresc. În plus, procesul de livrare este unul simplu. Cei de la eMAG susțin că 26% din clienții lor provin din mediul rural, iar 18% din comenzile plasate sunt livrate în zonele rurale.

Această tendință de creștere este evidențiată de creșterea cu 55% a numărului de comenzi livrate de eMAG în 2017, față de anul precedent. Numărul celor care cumpără online a crescut și datorită folosirii smartphone-ului. Datele eMAG sugerează că majoritatea clienților din zonele rurale sunt tineri, cu vârste între 18 și 34 de ani (54,9%), iar restul de 39,01% au între 35 și 55 de ani.

Top județe în care eMAG a livrat cele mai multe comenzi în zona rurală

  1. Timiș – Dumbrăvița
  2. Prahova – Blejoi
  3. Cluj – Florești
  4. Constanța – Valu lui Traian
  5. Suceava – Șcheia
  6. Iași – Valea Lupului
  7. Dâmbovița – Crevedia
  8. Bihor – Sântandrei
  9. Mureș – Sângeorgiu de Mureș
  10. Argeș – Bâscov
  11. Neamț – Săbăoani
  12. Arad – Vladimirescu
  13. Maramureș – Moisei
  14. Harghita – Remetea
  15. Brașov – Sânpetru

Topul celor mai comandate produse de pe eMAG în zona rurală

  1. Produse pentru copii
  2. Electrocasnice mari
  3. Electrocasnice mici
  4. Telefoane mobile
  5. Accesorii și servicii pentru telefoane
  6. Produse de bricolaj
  7. Jucării
  8. Produse de îngrijire personală
  9. Produse pentru casă
  10. Mobilă și saltele
  11. Televizoare
  12. Produse pentru curățenie
  13. Periferice PC
  14. Cărți
  15. Asigurări

Aceste statistici îți arată că România se schimbă, după cum spunea și șeful eMAG într-o dezbatere din martie 2018. „[E esențială] pregătirea generației tinere, cu competențe digitale pentru economia, educația viitorului. E și treaba noastră să venim să ajutăm profesorii să se specializeze. Firesc, trebuie să fie bine plătiți, că [acum] e o discrepanță mare între ei și programatori. [Totuși] dacă punem oameni slabi să pregătească viitorul s-ar putea să nu iasă nimic”, a detaliat Iulian Stanciu, director executiv eMAG.

El a mai spus că, dacă vrem să accelerăm – din poziția României e un pariu pe termen lung – avem nevoie de câteva lucruri. Iar deasupra tuturor este informatizarea structurilor publice.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Etichete: