Poșta Română va accepta plata cu cardul, însă nu se grăbește s-o facă
Poșta Română vrea să se familiarizeze cu tehnologia, astfel că introduce plata cu cardul într-o vreme în care digitalizarea n-a mai putut fi evitată nici măcar de această companie.
În iulie, Poșta Română a anunţat că demarează un proiect prin care să îşi diversifice portofoliul de produse oferite clienţilor. Altfel spus, căuta un partener bancar care să-i permite să presteze servicii de acest tip și să ofere produse bancare la nivel naţional. Mai nou, a anunțat că introduce plata cu cardul la ghișeu.
Instalarea punctelor de plată va fi derulată cu prioritate în unitățile poștale informatizate din mediul urban. Totodată, acolo este și cea mai mare cerere pentru un astfel de serviciu. Totuși, nu se întâmplă totul peste noapte, ci „etapizat“ până la finalul primului an de contract, care ar putea fi 2018. Astfel, de mâine nu poți să-ți plătești coletele doar cu cardul, ci mai trebuie să ai ceva cash.
La nivel național, Poșta Română are o rețea de aproximativ 5.600 de unități. Dat fiind acest număr, vor trebui instruiți oamenii și vor trebui definitivate câteva aspecte care țin de derularea operațiunilor. La nivel urban sunt, în prezent, circa 750 de subunități pe care le-ar dota cu POS. După primul an, ținta e modernizarea în următorul a tuturor unităților.
Demersul Poștei Române vine după ce a pornit un parteneriat cu eMag, pentru a livra produsele în unitățile sale, dar și după ce-a lansat prima sa aplicație. Deloc un produs excepțional aplicația, dar a fost un pas în direcția digitalizării.