Bugatti Veyron are probleme grave și trebuie dus înapoi în fabrică

de: Alexandru Puiu
14 04. 2016

La cât costă, v-ați fi așteptat ca Bugatti Veyron să fie o mașină perfectă. Din păcate, producătorul a chemat înapoi în fabrică o mare parte dintre toate unitățile produse.

Creațiile recente al Bugatti, precum Veyron, au devenit sinonime cu investiții de milioane de dolari. Mai mult decât atât, prin prisma faptului că sunt produse în serie limitată, valoarea lor de achiziție nu face decât să crească în timp. Din acest motiv, este cel puțin frustrant pentru un posesor al unei astfel de bijuterii să afle că trebuie să o întoarcă în fabrică din cauza unor defecte de fabricație.

Când vine vorba de Bugatti Veyron, 87 de mașini din totalul de 450 produse vreodată trebuie să ajungă înapoi la un service autorizat al companiei, deoarece pot avea una sau mai multe probleme grave care, în timp, nu fac decât să se reflecte în riscuri din ce în ce mai mari. În total, au fost identificate trei probleme de fabricație și fiecare dintre cele 87 de automobile are cel puțin una din ele.

Modele Veyron produse în 2006 – 2010, Veyron Grand Sport din 2010 – 2012 și Veyron Super Sport din 2011 – 2013 au probleme cu plăcile de aluminiu de sub mașină care se desprind în momentul în care Bugatti-ul este ridicată pentru schimbarea roților sau în cazul unei inspecții. Pentru că nu sunt fixate foarte bine, aceleași plăci riscă să corodeze și să se detașeze la viteză mare provocând bagube foarte mari. Soluția implică fixarea lor prin nituri.

A doua problemă afectează 72 de mașini Bugatti Veyron produse în 2006 – 2010 și Veyron Grand Sport din 2010 – 2011. Acestea pot indica pe bord o cantitate de combustibil mai mare decât există în rezervor, iar soluția ține de înlocuirea senzorilor de la rezervor și actualizarea software-ului responsabil de problemă.

Nu în ultimul rând, 13 Bugatti Veyron produse în 2006 – 2008 au o problemă de corodare a cablului pozitiv către baterie și a conectorului la alternator ce se poate manifesta prin supraîncălzirea cablurilor.

Având în vedere această listă, sunt curios care este sentimentului trăit de un posesor de Bugatti care află că i se desprind bugăți din caroserie fără să facă nimic, după ce a cheltuit câteva milioane de euro pe cea mai scumpă mașină din lume.