Black Friday 2014: Flanco are vânzări sub așteptări pentru sărbătoarea reducerilor

de: Răzvan Băltărețu
24 11. 2014

Black Friday 2014 la Flanco s-a încheiat, după trei zile de reduceri, cu vânzări de 98 milioane de lei. Deși e mai mult decât în 2013, vânzările sunt sub așteptări.

Black Friday 2014 pentru Flanco a însemnat vânzări mari de televizoare 4K și cu diagonală mare, de telefoane inteligente și electrocasnice mari. Cel mai mare discount de care a beneficiat un client în Black Friday a fost de 12.000 de lei, la un televizor de diagonală mare. Cel mai bine vândute repere au fost televizoarele de 102 cm, laptopurile cu procesoare Intel i3 și i5 și AMD A8, smartphone-urile cu specificații „de vârf“, mașinile de spălat de 6 și 7 kilograme, combinele frigorifice și echipamentele de rețelistică (routere).

„Anul acesta, am derulat Black Friday atât în rețeaua de 87 de magazine din întreaga țară, cât și pe Flanco.ro. Ne-am pregătit cu o gamă de produse care, în proporție de 95%, au fost lansate în ultimul an, iar opțiunea clară a clienților pentru noile tehnologii, reflectată în rezultatele de vânzări, ne confirmă că am avut dreptate să mizam pe nou“, a spus Dragoș Sîrbu, director executiv Flanco. Flanco a vândut 200.000 de produse și a depășit performanța de anul trecut cu aproximativ 40% ca valoare și cu 45% ca număr de unități comercializate.

​Flanco estima înainte de Black Friday 2014 vânzări de 110 milioane lei, cu reduceri medii de 35-45% și maxime de 80%. Anul trecut a reușit să vândă de de 72 milioane lei. Înainte de evenimentul reducerilor, magazinul mai preconiza că din 110 milioane lei vânzările din online vor contribui cu 10%, conform HotNews. Mai mult, compania promitea 400.000 de produse, dintre care 95% din gamele noi.