Trucuri de SEO: Funny Or Die e printre primii la cautarile cuvantului „sex”, pe Google

de: Alexandru Puiu
02 05. 2013

ca prin artificii de SEO implementate cum trebuie nici pornografia nu mai e la fel de usor de gasit pe Google.

Un studiu recent al celor de la Digiday a relevat o realitate interesanta la capitolul SEO. Cu toate eforturile celor de la Google de schimbare in mod regulat a criteriilor de SEO, din cand in cand iese la iveala o companie sau un site care nu are nici o problema in a le pacali. Cand respectiva pagina este generata automat tocmai pentru a se ,,mula” pe termenul cautat, arta deceptionarii este dusa la un nou nivel. Exact asta au reusit sa faca cei de la FunnyOrDie.com, un website dedicat .

La o simpla cautare pe Google, cuvantul sex, in loc sa genereze rezultate erotice sau cu o conotatie educativa, precum link-ul de Wikipedia, intoarce o pagina de pe Funny Or Die. Ca sa va dati seama mai bine de nivelul inselatoriei ganditi-va cat de dragut e ca printre clipurile de pe respectivul site se numara si scurt metraje precum ,,5 motive pentru care sa nu te uiti la ursi cum fac sex”. Daca Eva Mendez Sex Tape pare sa aiba o evidenta conotatie sexuala, dati un click si va veti da seama ca nu are nici un fel de legatura cu ,,materialul” promovat in titlu.

,,Nu avem o strategie sa optimizam site-ul pentru acei termeni, acele pagini sunt generate automat.” La prima vedere rezultatele sunt incredibile, mai incredibil este insa raspunsul lui Mitch Galbraith – Chief Operating Officer la FunnyOrDie.com legat de aceasta situatie.

Privind subiectiv, performanta echipei de programatori din spatele acestui  site este una demna de invidiat. Avand in vedere densitatea continutului pornografic online la ora actuala si lupta pentru a aparea pe Google printre primele rezultate, cu siguranta nu a fost usor ca altcineva decat sex.com, de exemplu, sa ajunga prin primele link-uri sugerate de Google.