Candy Crush Saga refuză să-şi pondereze popularitatea

de: Alexandru Puiu
16 11. 2013

Ultimele informaţii vizavi de confirmă cu stupoare faptul că popularitatea jocului nu s-a limitat nici pe departe.

Este vorba de un titlu cross-platorm, simplu şi la obiect. Candy Crush Saga este numele unui joc care reuşeşte şi după atât de mult timp să menţină viu interesul a milioane de jucători. Iniţial, de unul singur, acesta a reuşit să pună pe hartă studiourile de dezvoltare King.

La un an de la lansarea versiunilor de mobil, creatorul jocului ne oferă câteva statistici despre ceea ce înseamnă să te joci cu biluţe. La ora actuală, Candy Crush poate fi jucat pe iOS, Android sau Facebook, medii în care, cu peste 500 de milioane de instalări, continuă să se distanţeze semnificativ de toate celelalte alternative de tip Bejeweled din magazinele virtuale moderne. Unul din fiecare 23 de utilizatori ai reţelei de socializare este un fan al jocului.

,,Acest ultim an a reprezentat una dintre cele cele mai incitante perioade la King.” Tommy Palm, designer la King, este foarte încrezător că acest trend ascendent nu se va potoli pentru unul dintre singurii dezvoltatori importanţi global care a decis să aibă .

În urmă cu câţiva ani, cu titluri precum FarmVille şi Zynga părea că se află într-o situaţie similară. Din păcate, din momentul în care a început să fie tranzacţionată la bursă a pierdut din ce în ce mai mulţi bani şi, în consecinţă, angajaţi. Nu putem decât să sperăm că acelaşi scenariu nu este valabil şi pentru King.