Un motiv pentru care Apple a creat Pay: să știe câți bani ai

, 20 Iul, 16:01

În momentul în care a fost lansat Apple Pay, au apărut numeroase zvonuri, însă puțini oameni s-au gândit la reclame bazate pe cantitatea de bani din cont.

Atunci când a lansat Apple Pay, compania din Cupertino a reușit să surprindă pe toată lumea, fiind printre primele companii de asemenea dimensiuni din sectorul tech care au lansat un serviciu de plăți. Similar altor servicii lansate în trecut, de tipul Google Wallet, noul Apple Pay foloseşte tehnologia NFC pentru efectuarea plăţilor efective şi senzorul de amprentă Touch ID pentru confirmarea lor.

Practic, vă asociaţi informaţiile de card de debit/credit contului vostru de iTunes. Acestea sunt transferate automat în aplicaţia Passbook şi sunt salvate într-un format criptat în spatele unui cip securizat Secure Element. De fiecare dată când veţi introduce un card nou în iPhone, vă va fi generat un cod PIN unic pe care îl veţi folosi pentru realizarea plăţilor împreună cu un al doilea cod generat aleatoriu la fiecare achiziţie.

Reclame doar la produse pe care ți le permiți

Pentru a vă oferi un confort psihologic sporit, cei de la Apple au promis că nu ţin nici un fel de evidenţă cu achiziţiile voastre recente. Mai mult decât atât, în momentul în care efectuaţi o plată, nici măcar numele vostru nu va fi transmis casierului. Asta nu îi oprește însă de la monitorizarea soldului. În cursa neîncetată de a vinde cât mai mult, Apple a primit de curând un patent pentru un sistem extrem de interesant. Pe baza sumei de bani pe care o aveți în cont, Apple vă va prezenta doar reclame la produse pe care le puteți achiziționa.

Beneficiile ar fi foarte mari pentru cei care plătesc pentru reclame, din moment ce rata de conversie ar putea creșe foarte multe. După cum scrie publicația Pocketnow, o reclamă la o mașină va fi afișată doar celor care au suficienți bani în cont în acel moment. Cel mai probabil, unii sunt deja îngrijorați în legătură cu această știre și cu capacitatea celor de la Apple de a proteja datele personale, însă, pentru moment, nu se știe sigur dacă sistemul respectiv va fi implementat.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail