Samsung își apără TV-urile ”curioase”: ”Utilizatorii au posibilitatea de a dezactiva serviciile”

, 09 Feb, 18:09

Dimineață scriam că TV-urile Samsung înregistrează toate conversațiile purtate de utilizatori în preajma dispozitivelor. Compania a emis, pentru Playtech, un răspuns oficial pentru această situație.

Gigantul sud coreean vă aduce la cunştinţă, în termenii și condițiile de utilizare, că, prin folosirea Smart TV-urilor sale, sunteţi de acord ca toate conversaţiile desfăşurate în faţa TV-ului să ajungă online. Această realitate a fost confirmată prin documentul cu termenii de securitate ce însoţeşte fiecare televizor Samsung capabil să prelucreze comenzi vocale.

Reacționând la criticile vehemente aduse de utilizatori pe Internet, compania a remis un răspuns oficial privind această situație. Concluzia Samsung? Dacă vreți să ne folosiți serviciile în continuare, acum că sunteți conștienți că sunteți înregistrați în permanență, bine. Dacă nu, la fel de bine.

Lăsând comentariile acide deoparte, trebuie menționat că sud-coreenii se apără, spunând că securitatea datelor este la un nivel înalt și că informațiile colectate nu sunt folosite în scopuri publicitare. Mai jos aveți răspunsul oficial al Samsung.

„Samsung tratează cu seriozitate viața privată a utilizatorilor săi. Pentru toate Smart TV-urile Samsung, folosirea informațiilor selectate va fi efectuată în condiții de maximă transparență. Utilizatorii au posibilitatea de a opta pentru folosirea sau dezactivarea serviciilor oferite de noi. Ne folosim de soluții de securitate și practici standarde în industrie, inclusiv criptări de date, pentru a securiza informațiile personale ale utilizatorilor și pentru a preveni colectarea și folosirea lor neautorizată.

Recunoașterea amprentei vocale, cea care le permite utilizatorilor să controleze televizorul prin comenzi vocale, este o funcție a televizoarelor Samsung Smart și poate fi activată sau dezactivată de către utilizator. În cazul în care utilizatorii activează funcția de recunoaștere vocală, informațiile colectate vor fi doar cele care presupun comenzi ale televizoarelor sau propoziții folosite pentru căutări. Utilizatorii pot afla cu ușurință dacă această funcție este activată cu ajutorul iconiței sub formă de microfon care apare pe ecran.

Samsung nu comercializează informațiile selectate părților externe. Dacă un utilizator acceptă termenii și condițiile impuse și folosește funcția de recunoaștere vocală, informația va fi livrată către un furnizor extern în timpul comenzii vocale efectuate. În acel timp, comenzile vocale sunt trimise către un server, unde are loc procesul de căutare a conținutului, iar apoi conținutul dorit este afișat pe ecranul televizorului.

Samsung încurajează utilizatorii să contacteze compania atunci când au nemăluriri sau întrebări despre produse.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail