LG dezvăluie pentru cine a fost creat telefonul curbat G Flex 2

, 23 Mar, 10:56

În cazul în care nu vă încântă teribil noul smartphone de vârf cu panou curbat, este foarte posibil să nu vă încadraţi în publicul ţintă definit de LG.

De cele mai multe ori, un smartphone de ultimă generaţie de la un producător de renume este achiziţionat de persoanele cu bugete generoase sau de cei care profită de subvenţiile oferite de operatorii de telefonie la abonamentele pe doi ani. Chiar şi în aceste condiţii însă, există dispozitive ,,ciudate” care s-ar putea să nu rezoneze cu un public foarte larg.

Un astfel de gadget un pic altfel este LG G Flex 2. Acesta este al doilea dispozitiv cu panou curbat al sud-coreenilor şi unul cu dimensiuni mult mai rezonabile decât primul G Flex. Fără a fi neapărat mai andurant decât media sau cu un nivel de securitate peste cel oferit nativ de Android, Jee Hyung Lee, CEO-ul LG, a declarat zilele trecute că acel aparat este destinat oamenilor de afaceri. Mai precis, departamentul său de marketing vizează cu acest gadget corporatişti între 30 şi 45 de ani cu venituri generoase. Această menţiune a fost făcută la lansarea aparatului din Taiwan în urmă cu doar câteva zile.

În altă ordine de idei, este evident pentru oricine că acest smartphone nu este destinat publicului larg. Până şi Jee Hyung a afirmat că speră ca până la finalul anului să comercializeze doar 20.000 de astfel de aparate în Taiwan. În contextul în care în primele câteva zilele de lansare se vând milioane de iPhone-uri, nu trebuie să fiţi un expert în domeniu pentru a vă da seama că valoarea definită de CEO-ul LG este infimă. În România, LG G Flex 2 va fi la un preț de peste 3.500 de lei, dacă ești interesat de un așa smartphone.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail